• Capturing global youth: mobile gaming in the U.S., Spain, and the Czech Republic 

      Okazaki, Shintaro; Skapa, Radoslav; Grande Esteban, Ildefonso Upna (Oxford University Press, 2008)   Artículo / Artikulua  OpenAccess
      We adapt the technology acceptance model (TAM) to examine the factors influencing mobile gaming adoption among “global youth.” Our model replaces usefulness with convenience, incorporating visual appeal and escapism as ...
    • Factors controlling sediment export in a small agricultural watershed in Navarre (Spain) 

      Giménez Díaz, Rafael Upna; Casalí Sarasíbar, Javier Upna; Grande Esteban, Ildefonso Upna; Díez Beregaña, Javier; Campo-Bescós, Miguel Upna; Álvarez-Mozos, Jesús Upna; Goñi Garatea, Mikel Upna (Elsevier, 2012)   Artículo / Artikulua  OpenAccess
      It is recognised that the hydrological and erosion processes in watersheds are very much conditioned by the (inter)action of a number of variables. This paper covers a 15-year period of studying those factors that have ...
    • Identificación del perfil del turista que visita la Comunidad Foral de Navarra 

      Grande Esteban, Ildefonso Upna; García López de Meneses, Teresa Upna (Gobierno de Navarra, Departamento de Economía y Hacienda, 2003)   Contribución a congreso / Biltzarrerako ekarpena  OpenAccess
      En esta ponencia se analizan algunas de las características de los turistas que visitan la Comunidad Foral de Navarra. La base de datos efectiva ha sido construida y elaborada a partir de la información proporcionada por ...
    • Imagen de Navarra y de los turistas que visitan la Comunidad Foral 

      Grande Esteban, Ildefonso Upna; Villanueva Orbaiz, María Luisa Upna (Gobierno de Navarra, Departamento de Economía y Hacienda, 2003)   Contribución a congreso / Biltzarrerako ekarpena  OpenAccess
      Esta ponencia analiza la imagen que los visitantes de la Comunidad Foral tienen de ella, así como su percepción por los habitantes de Navarra. Para ello se han construido dos cuestionarios, uno para ser respondido por ...