Now showing items 1-2 of 2

    • Activation activities as a catalyst for increased rates of vocabulary and grammar learning 

      Villarreal Olaizola, Izaskun Upna; Ardaiz Mañeru, Iranzu Upna (Universidad Pública de Navarra / Nafarroako Unibertsitate Publikoa, 2017)   Artículo / Artikulua  OpenAccess
      La activación o acceso a conocimientos previos parece esencial para promover un aprendizaje significativo. Este estudio analiza los efectos de la activación de conocimientos previos en vocabulario y gramática en hablantes ...
    • Can telecollaboration contribute to the TPACK development of pre-service teachers? 

      Bueno Alastuey, María Camino Upna; Villarreal Olaizola, Izaskun Upna; García Esteban, Soraya (Taylor & Francis, 2018)   Artículo / Artikulua  OpenAccess
      This study examines the suitability of telecollaboration practices to enhance ICT integration in Content and Language Integrated Learning (CLIL)-based units by analysing the number and type of episodes related to students' ...