• Login
    Search 
    •   Academica-e
    • Departamentos y Centros - Sailak eta Ikastegiak
    • Dpto. Psicología y Pedagogía - Psikologia eta Pedagogia Saila
    • Artículos de revista DPP - PPS Aldizkari artikuluak
    • Search
    •   Academica-e
    • Departamentos y Centros - Sailak eta Ikastegiak
    • Dpto. Psicología y Pedagogía - Psikologia eta Pedagogia Saila
    • Artículos de revista DPP - PPS Aldizkari artikuluak
    • Search
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Search

    Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

    Filters

    Use filters to refine the search results.

    Now showing items 1-1 of 1

    • Sort Options:
    • Relevance
    • Title Asc
    • Title Desc
    • Issue Date Asc
    • Issue Date Desc
    • Results Per Page:
    • 5
    • 10
    • 20
    • 40
    • 60
    • 80
    • 100
    Thumbnail

    Arte en construcción: actividad veraniega en la biblioteca infantil de la FGSR 

    Arellano Yanguas, Villar; Sánchez Tabernero, María (Asociación Educación y Bibliotecas Tilde, 2001)   info:eu-repo/semantics/article,
    La biblioteca infantil de la Fundación Germán Sánchez Ruipérez se convierte cada verano en un espacio de experimentación que nos permite conjugar la literatura con temas de actualidad o de interés para los lectores, ...

     © Universidad Pública de Navarra - Nafarroako Unibertsitate Publikoa
         Repositorio basado en DSpace

    Contact Us | Send Feedback
     

     

    Browse

    All of Academica-eCommunities & CollectionsAuthorsAuthors By Issue DateTitlesSubjectsBy DegreeThis CollectionAuthorsAuthors By Issue DateTitlesSubjectsBy Degree

    My Account

    LoginRegister

    Discover

    Author
    Arellano Yanguas, Villar (1)
    Sánchez Tabernero, María (1)SubjectAnimación a la lectura (1)
    Bibliotecas infantiles (1)
    ... View MoreDate Issued2001 (1)

     © Universidad Pública de Navarra - Nafarroako Unibertsitate Publikoa
         Repositorio basado en DSpace

    Contact Us | Send Feedback