Liburutegia eta ikaskuntza autonomoa: baliabide dokumentalak aurkitzeko, ulertzeko eta baliatzeko gida didaktikoa
Fecha
2002Autor
Versión
Acceso abierto / Sarbide irekia
Tipo
Libro / Liburua
Versión
Versión publicada / Argitaratu den bertsioa
Impacto
|
nodoi-noplumx
|
Resumen
Proposamen didaktikoak Lehen eta Bigarren hezkuntzako irakasleei zuzenduta daude eta
sakontze maila ezberdinak planteatzen dituzte. Helburua da ikasleek behar adina
trebetasun bereganatzea, curriculumeko arlo guztien ikaskuntza autonomoa eta baita
dibertimendua ere ahalbidetuko dizkioten iturri dokumentalak, edozein euskarritan,
aurkitzeko eta erabiltzeko. Bestalde, liburutegietako arau u ...
[++]
Proposamen didaktikoak Lehen eta Bigarren hezkuntzako irakasleei zuzenduta daude eta
sakontze maila ezberdinak planteatzen dituzte. Helburua da ikasleek behar adina
trebetasun bereganatzea, curriculumeko arlo guztien ikaskuntza autonomoa eta baita
dibertimendua ere ahalbidetuko dizkioten iturri dokumentalak, edozein euskarritan,
aurkitzeko eta erabiltzeko. Bestalde, liburutegietako arau unibertsalak eskola garaitik
hasita ezagutzeak erraztu eginen die ikasleei helduak direnean liburutegi publikoetan eta
unibertsitatekoetan informazioa eskuratzea.
Ikastetxeko liburutegiak, horrenbestez, «erabiltzaileen prestakuntza» deiturikoa landu
behar du, eskola liburutegiak, belaunaldi berriak gero eta modernoagoa eta konplexuagoa
den informazioaren munduan sar daitezen prestatzeko. [--]
Editor
Nafarroako Gobernua. Hezkuntza eta Kultura Departamentua
Serie
Blitz, liburutegiko sagua /
3
Notas
Enlace a la versión en castellano: https://hdl.handle.net/2454/21080
Departamento
Universidad Pública de Navarra. Departamento de Psicología y Pedagogía /
Nafarroako Unibertsitate Publikoa. Psikologia eta Pedagogia Saila