Antzekotasunaren ikaskuntza prozesu berritzaile baten aplikazio eta analisia 2. DBHn
Fecha
2019Director
Versión
Acceso abierto / Sarbide irekia
Tipo
Trabajo Fin de Máster/Master Amaierako Lana
Impacto
|
nodoi-noplumx
|
Resumen
Master Bukaerako Lan honen helburu nagusia ondoko hau da: 2.
DBHko ikasleen antzekotasunaren inguruko ikasketa prozesuaren
gaineko analisia egitea.
Lana bi ataletan antolatu da. Lehenengoan, curriculumaren eta testu-liburuen luzetarako azterketa egiten da Lehen Hezkuntzako 6. mailan
eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan (DBH), zehazturiko gaiaren
inguruan.
Bigarrenean, ...
[++]
Master Bukaerako Lan honen helburu nagusia ondoko hau da: 2.
DBHko ikasleen antzekotasunaren inguruko ikasketa prozesuaren
gaineko analisia egitea.
Lana bi ataletan antolatu da. Lehenengoan, curriculumaren eta testu-liburuen luzetarako azterketa egiten da Lehen Hezkuntzako 6. mailan
eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan (DBH), zehazturiko gaiaren
inguruan.
Bigarrenean, antzekotasunari
buruzko ikasketa prozesu bat
proposatzen da, eta proposamen hori DBHko 2. ikasmailari dagokion
ikasgela batean ezarri da, Masterreko Practicum II irakasgaiaren
baitan. Esperimentazio horretatik lortu diren emaitzak
ad hoc
diseinaturiko galdetegi batean oinarritzen dira, kontuan hartuz,
halaber, baldintzapen instituzionalak.
Lanaren amaieran, aurkeztu egiten dira sintesia, zenbait ondorio eta
erantzun gabe gelditu diren zenbait galdera. [--]
Materias
DBH,
Ikasketa prozesua
Titulación
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarra /
Bigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoan