Funtzioen ikaskuntza prozesua proiektu batekin lagunduta DBHko 2. ikasmailan
Fecha
2021Autor
Director
Versión
Acceso abierto / Sarbide irekia
Tipo
Trabajo Fin de Máster/Master Amaierako Lana
Impacto
|
nodoi-noplumx
|
Resumen
Master Bukaerako Lan honen helburu nagusia ondoko hau da: DBHko 2. ikasmailan ikasleen funtzioen inguruko ikasketa prozesuaren gaineko analisia egitea. Lana bi ataletan antolatu da. Lehenengoan, curriculumaren eta testuliburuen luzetarako azterketa egiten da Lehen Hezkuntzako (LH) hirugarren zikloko 6. ikasmailan, eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan (DBH), zehazturiko gaiaren inguruan.
Bigarre ...
[++]
Master Bukaerako Lan honen helburu nagusia ondoko hau da: DBHko 2. ikasmailan ikasleen funtzioen inguruko ikasketa prozesuaren gaineko analisia egitea. Lana bi ataletan antolatu da. Lehenengoan, curriculumaren eta testuliburuen luzetarako azterketa egiten da Lehen Hezkuntzako (LH) hirugarren zikloko 6. ikasmailan, eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan (DBH), zehazturiko gaiaren inguruan.
Bigarrenean, funtzioei buruzko ikasketa prozesu bat proposatzen da, eta proposamen hori DBHko 2. ikasmailari dagokion ikasgela batean ezarri da, Masterreko Practicum II irakasgaiaren baitan. Esperimentazio horretatik lortu diren emaitzak ad hoc diseinaturiko galdetegi batean oinarritzen dira, kontuan hartuz, halaber, baldintzapen instituzionalak. Lanaren amaieran, aurkeztu egiten dira sintesia, zenbait ondorio eta erantzun gabe gelditu diren zenbait galdera. [--]
Titulación
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarra /
Bigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoan