Listar por tema "Eye-tracking"
Mostrando ítems 1-5 de 5
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Attention to online channels across the path to purchase: an eye-tracking study
Currently, consumers display what is known as omnichannel behavior: the combined use of digital and physical channels providing them with multiple points of contact with firms. We combine the stimulus-organism-response (S-O-R) ... -
Attention to product images in an online retailing store: an eye-tracking study considering consumer goals and type of product
The visual content of the product area is crucial in an e-commerce site. This paper studies the differences in attention to product images in the product area in e-commerce sites considering the effects of purchase stage ... -
Detección aproximada del limbo esclerocorneal en imágenes de eye-tracking
Esta proyecto fin de carrera tiene como objetivo el cálculo aproximado de la elipse esclerocorneal en imágenes de eye-tracking. Las imágenes con las cuales se va a trabajar están obtenidas a partir de un sistema video ... -
Image, brand and price info: do they always matter the same?
(Association for Computing Machinery (ACM), 2019) Contribución a congreso / Biltzarrerako ekarpenaWe study attention processes to brand, price and visual information about products in online retailing websites, simultaneously considering the effects of consumers’ goals, purchase category and consumers’ statements. We ... -
Optimización de la ecuación de calibración de un sistema de eye-tracking vídeo oculográfico
Este proyecto fin de carrera tiene como objetivo optimizar la ecuación de calibración de un sistema de eye‐traking video oculográfico basado en ecuaciones polinomiales para dotar al sistema de mayor robustez ante desplazamientos ...