• Attention to online channels across the path to purchase: an eye-tracking study 

      Cortiñas Ugalde, Mónica Upna Orcid; Cabeza Laguna, Rafael Upna Orcid; Chocarro Eguaras, Raquel Upna Orcid; Villanueva Larre, Arantxa Upna Orcid (Elsevier, 2019)   Artículo / Artikulua  OpenAccess
      Currently, consumers display what is known as omnichannel behavior: the combined use of digital and physical channels providing them with multiple points of contact with firms. We combine the stimulus-organism-response (S-O-R) ...
    • Attention to product images in an online retailing store: an eye-tracking study considering consumer goals and type of product 

      Chocarro Eguaras, Raquel Upna Orcid; Cortiñas Ugalde, Mónica Upna Orcid; Villanueva Larre, Arantxa Upna Orcid (California State University Press, 2022)   Artículo / Artikulua  OpenAccess
      The visual content of the product area is crucial in an e-commerce site. This paper studies the differences in attention to product images in the product area in e-commerce sites considering the effects of purchase stage ...
    • Detección aproximada del limbo esclerocorneal en imágenes de eye-tracking 

      Rufas Gistau, Pilar (2011)   Proyecto Fin de Carrera / Ikasketen Amaierako Proiektua  OpenAccess
      Esta proyecto fin de carrera tiene como objetivo el cálculo aproximado de la elipse esclerocorneal en imágenes de eye-tracking. Las imágenes con las cuales se va a trabajar están obtenidas a partir de un sistema video ...
    • Image, brand and price info: do they always matter the same? 

      Cortiñas Ugalde, Mónica Upna Orcid; Chocarro Eguaras, Raquel Upna Orcid; Villanueva Larre, Arantxa Upna Orcid (Association for Computing Machinery (ACM), 2019)   Contribución a congreso / Biltzarrerako ekarpena  OpenAccess
      We study attention processes to brand, price and visual information about products in online retailing websites, simultaneously considering the effects of consumers’ goals, purchase category and consumers’ statements. We ...
    • Optimización de la ecuación de calibración de un sistema de eye-tracking vídeo oculográfico 

      Villanueva Almirantearena, María (2010)   Proyecto Fin de Carrera / Ikasketen Amaierako Proiektua  OpenAccess
      Este proyecto fin de carrera tiene como objetivo optimizar la ecuación de calibración de un sistema de eye‐traking video oculográfico basado en ecuaciones polinomiales para dotar al sistema de mayor robustez ante desplazamientos ...

      El Repositorio ha recibido la ayuda de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología para la realización de actividades en el ámbito del fomento de la investigación científica de excelencia, en la Línea 2. Repositorios institucionales (convocatoria 2020-2021).
      Logo MinisterioLogo Fecyt