Causes for the low participation of students in the English lessons: a research study in Jaso Ikastola
Fecha
2014Versión
Acceso abierto / Sarbide irekia
Tipo
Trabajo Fin de Máster/Master Amaierako Lana
Impacto
|
nodoi-noplumx
|
Resumen
La
participación
de
los
estudiantes
en
clase
cobra
gran
importancia
en
los
cursos
en
los
que
se
utilizan
metodologías
con
un
enfoque
comunicativo
para
el
aprendizaje
de
lenguas.
Este
trabajo
reseña
y
describe
los
hallazgos
de
un
estudio
que
utiliza
distintos
métodos
–cualitativo
y
en
una
mayor
parte
cuantitativo-
con
el
objetivo
de
encontrar
l ...
[++]
La
participación
de
los
estudiantes
en
clase
cobra
gran
importancia
en
los
cursos
en
los
que
se
utilizan
metodologías
con
un
enfoque
comunicativo
para
el
aprendizaje
de
lenguas.
Este
trabajo
reseña
y
describe
los
hallazgos
de
un
estudio
que
utiliza
distintos
métodos
–cualitativo
y
en
una
mayor
parte
cuantitativo-
con
el
objetivo
de
encontrar
las
causas
de
la
baja
participación
de
los
estudiantes
de
habla
no inglesa
en
el
aula
de
inglés.
Los
participantes
fueron
estudiantes
de
educación
secundaria
de
un
colegio
de
modelo
D
en
Pamplona.
La
motivación
de
los
estudiantes,
su
propia
imagen
en
relación
a
la
participación
y
la
actitud
del
profesorado
parecen
ser
las
razones
más
señaladas.
Los
resultados
servirán
como
base
para
posteriores
recomendaciones
sobre
cómo
aumentar
la
participación
de
los
estudiantes
en
las
clases
de
lengua
extranjera,
así
como
algunas
sugerencias
para
posteriores
estudios. [--]
Hizkuntza
irakaskuntzan,
ikuspegi
komunikatiboa
duten
metodologiek
garrantzi
handia
ematen
diete
ikasleen
klaseko
parte-hartzeari.
Lan
honek
hainbat
metodo–kualitatibo
eta
kuantitatiboa
gehien
batean-
erabili
dituen
ikerketa
baten
aurkikuntzak
aurkeztu
eta
zehazten
ditu,
ingelerako
ikasgelako
ikasleen
parte-hartze
makurraren
arrazoiak
aurkitzea
helburu.
Parte ...
[++]
Hizkuntza
irakaskuntzan,
ikuspegi
komunikatiboa
duten
metodologiek
garrantzi
handia
ematen
diete
ikasleen
klaseko
parte-hartzeari.
Lan
honek
hainbat
metodo–kualitatibo
eta
kuantitatiboa
gehien
batean-
erabili
dituen
ikerketa
baten
aurkikuntzak
aurkeztu
eta
zehazten
ditu,
ingelerako
ikasgelako
ikasleen
parte-hartze
makurraren
arrazoiak
aurkitzea
helburu.
Parte-hartzaileak
bigarren
hezkuntzako
D
ereduko
ikastola
bateko
ikasleak
izan
dira.
Ikasleen
motibazioa,
haien
parte-
hartzearenganako
irudia
eta
irakasleriaren
jarrera
arrazoi
garrantzitsuenak
direla
dirudi.
Emaitza
eta
ondorioak
geroagoko
gomendioen
oinarri
izango
dira,
atzerriko
hizkuntzako
klaseetan
ikasleen
parte‐hartzea
areagotzeko
asmoz;
era
berean,
zenbait
iradokizun
aurkezten
dira
etorkizunean
egin
zitezkeen
ikerketetarako. [--]
Students’
classroom
participation
gains
great
importance
in
courses
where
communicative
approach
methodologies
are
being
used
for
language
teaching.
This
paper
will
report
and
describe
the
findings
of
a
mixed‐methods
approach
action
research
-qual QUAN
study–
aiming
to
provide
evidence
of
some
of
the
most
important
causes
for
non-native
English
stud ...
[++]
Students’
classroom
participation
gains
great
importance
in
courses
where
communicative
approach
methodologies
are
being
used
for
language
teaching.
This
paper
will
report
and
describe
the
findings
of
a
mixed‐methods
approach
action
research
-qual QUAN
study–
aiming
to
provide
evidence
of
some
of
the
most
important
causes
for
non-native
English
students’
low participation
in
their
English
language
lessons.
The
participants
were
secondary
school
students
from
a
D
linguistic
model
multilingual
school
in
Pamplona.
Students’
motivation,
self-image
in
relation
to
participation
and
teachers’
attitudes
seem
to
be
some
of
the
most
important
reasons.
The
results
will
serve
as
a
basis
for
a
handful
of
recommendations
on
how
to
maximise
the
participation
of
students
in
lessons
devoted
to
teach
foreign
languages,
as
well
as
some
suggestions
for
further
research. [--]
Materias
Participación,
Actitud,
Motivación,
Aprendizaje de lenguas extranjeras,
Aprendizaje de una segunda lengua,
Parte hartzea,
Ikaslearen jarrera,
Hizkuntzenganako motibazioa,
Atzerriko hizkuntzen irakaskuntza,
Bigarren hizkuntza ikasketak,
Participation,
Attitude,
Motivation,
Foreign language teaching,
Second language learning
Titulación
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarra /
Bigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoan