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dc.creatorIndave Jauquicoa, Nereaes_ES
dc.date.accessioned2016-09-01T11:11:30Z
dc.date.available2016-09-01T11:11:30Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/2454/21657
dc.description.abstractHaur Hezkuntzako bigarren zikloko irakaskuntzarako 23/2007 Foru Dekretuak zehazten duen bezala, etapa honetan, irakurketa eta idazketaren prozesuen hastapena egin behar da. Hori dela eta, ez da zuzenean derrigorrez lortu beharreko helburu bat izango balitz bezala hartzen. Izan ere, irakurketa eta idazketa prozesuen garapena azaltzen duten autore ezberdinetan oinarrituz, argi eta garbi dago oraindik ezin dela alor honetan zailtasunak dituzten haurrak dauden edo ez esan. Baina lan honetan argi eta garbi geratzen den bezala, Haur Hezkuntzako bigarren ziklotik hasita, nahiz eta diagnostikoa 7 edota 8 urteetan egiten den, prebentzioz jokatu behar dugu, etorkizunean eman daitezkeen zailtasunei aurrea-hartzeko. Prebentzioz jokatzeko, irakurketa eta idazketaren bost alderdiak (kontzientzia fonologikoa, deskodetzea, jariakortasuna, lexikoa eta ulermena) lantzeko ariketak prestatzeaz gain, ahozko hizkuntza lantzeko ariketak ere landu behar dira, modu horretan, alderdi guztiak garatuz eta indartuz.eu
dc.description.abstractTal y como se especifica en el Decreto Foral 23/2007 que establece el currículo de las enseñanzas del segundo ciclo de la Educación Infantil, en esta etapa hay que dar comienzo a los procesos de la lectoescritura. Debido a esto, no es un objetivo que se tenga que lograr de una manera obligatoria. Ya que basándonos en lo que diferentes autores concretan sobre el desarrollo de los procesos de la lectoescritura, queda claro que todavía no podemos decir si un niño tiene o no dificultades en estas áreas. Pero tal y como queda claro en este trabajo, ya desde el segundo ciclo de Educación Infantil debemos adoptar un enfoque preventivo, aunque el diagnostico no se pueda hacer hasta los 7 u 8 años, para anticiparnos a las dificultades que pueden darse en un futuro. Para ello, además de que hay que trabajar los cinco elementos de la lectoescritura (conciencia fonología, descodificar, fluidez, léxico y comprensión), hay que abordar también ejercicios relacionados con el lenguaje oral, ayudando así a desarrollar y reforzar todos estos aspectos.es_ES
dc.description.abstractAs laid down in the Foral Decree 23/2007 which establishes the curriculum of the second cycle of Early Childhood Education, at this stage, children have to start learning how to read and write. So, reading and writing literacy is not a goal that they have to achieve on a mandatory basis. According to what different authors say about the development of the reading and writing processes, it is clear that we can't yet say whether or not a child has difficulties in these areas. But as we can see in this final report, we should adopt a preventive approach from the second cycle of Early Years, although the diagnosis cannot be made until they are 7 or 8 years old, in order to prevent difficulties that may occur in the future. As well as taking into account the five components of the reading instruction (phonological awareness, phonics, vocabulary, fluency and comprehension), we should also pay attention to oral language exercises, so that children can develop all these basic aspects.en
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoeusen
dc.subjectHastapenaeu
dc.subjectGarapenaeu
dc.subjectZailtasunen prebentzioaeu
dc.subjectIrakurketaren irakaskuntzaren bost osagaiakeu
dc.subjectAhozko hizkuntzaeu
dc.subjectIniciaciónes_ES
dc.subjectDesarrolloes_ES
dc.subjectPrevención ante dificultadeses_ES
dc.subjectEnseñanza de los cinco elementos de la lecturaes_ES
dc.subjectLenguaje orales_ES
dc.subjectInitiationen
dc.subjectDevelopmenten
dc.subjectPreventive approachen
dc.subjectFive reading instructionen
dc.subjectOral languageen
dc.titleIrakurtzeko eta idazteko zailtasunei aurrea hartzeko esku-hartze didaktikoaeu
dc.typeTrabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lanaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen
dc.date.updated2016-08-16T09:55:10Z
dc.contributor.affiliationFacultad de Ciencias Humanas y Socialeses_ES
dc.contributor.affiliationGiza eta Gizarte Zientzien Fakultateaeu
dc.description.degreeGraduado o Graduada en Maestro en Educación Infantil por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeHaur Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoaneu
dc.rights.accessRightsAcceso abierto / Sarbide irekiaes
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.contributor.advisorTFEIza Dorronsoro, Luises_ES


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