Hezkuntzari buruzko teoriak eta erakunde garaikideak
Fecha
2003Versión
Acceso abierto / Sarbide irekia
Tipo
Libro / Liburua
Versión
Versión publicada / Argitaratu den bertsioa
Impacto
|
nodoi-noplumx
|
Resumen
Eskuliburu honek bost helburu oinarrizkoak ditu: hezkuntza, pedagogia, hezkuntzaren zientziak eta abar denari buruzko sarrera izatea; hezkuntzaren teoriak eta haien eboluzioa zehaztea; teoriak analizatzea; ikaslea, bere lehen prestakuntza pedagogikotik hasita, ikasgelako girora eta dinamikara hurbiltzea; eta hezkuntza erakundeei dagokiena garatzea. ...
[++]
Eskuliburu honek bost helburu oinarrizkoak ditu: hezkuntza, pedagogia, hezkuntzaren zientziak eta abar denari buruzko sarrera izatea; hezkuntzaren teoriak eta haien eboluzioa zehaztea; teoriak analizatzea; ikaslea, bere lehen prestakuntza pedagogikotik hasita, ikasgelako girora eta dinamikara hurbiltzea; eta hezkuntza erakundeei dagokiena garatzea. [--]
Editor
Universidad Pública de Navarra / Nafarroako Unibertsitate Publikoa
Serie
Psikologia eta pedagogia /
1
Notas
Traducción al euskera de la obra: Teorías e instituciones contemporáneas de la educación / Antoni J. Colom (coordinador)... [et al.]. 2ª ed. amp. y act. Barcelona : Ariel, 2002. Coordinadora de la edición en euskera: Irene López Goñi
Departamento
Universidad Pública de Navarra. Departamento de Psicología y Pedagogía /
Nafarroako Unibertsitate Publikoa. Psikologia eta Pedagogia Saila