Publication:
Gaitasun handiak kontzeptualizatzeko eta identifikatzeko erronkak: esku-hartze baten behaketa

dc.contributor.advisorTFEDomblás García, Andrés
dc.contributor.affiliationFacultad de Ciencias Humanas, Sociales y de la Educaciónes_ES
dc.contributor.affiliationGiza, Gizarte eta Hezkuntza Zientzien Fakultateaeu
dc.contributor.authorArriazu Muñoz, Telmo
dc.date.accessioned2024-08-01T07:51:09Z
dc.date.available2024-08-01T07:51:09Z
dc.date.issued2024
dc.date.updated2024-07-31T07:16:59Z
dc.description.abstractEl presente trabajo de fin de máster hará, por un lado, una revisión teórica de los conceptos de altas capacidades, superdotación y talento e identificará los diferentes enfoques y paradigmas existentes para sendas conceptualizaciones y definiciones, tanto a nivel académico como legal. Por otro lado, estudiará diferentes formas de intervención a la hora de diagnosticar las altas capacidades en diferentes comunidades autónomas, incluida la Comunidad Foral de Navarra, y pondrá en relieve la necesidad de llevar a cabo una identificación sistemática desde las instituciones educativas. A este respecto, se examinará y se participará en la puerta en marcha del protocolo de detección de altas capacidades de un colegio público a fin de usarlo como modelo en un futuro.es_ES
dc.description.abstractMaster amaierako lan honek, alde batetik, gaitasun handiak, superdotazioa eta talentua kontzeptuen berrikuspen teorikoa egingo du, eta ikuspegi eta paradigma desberdinak identifikatuko ditu hiru kontzeptualizazioetarako eta definizioetarako, maila akademikoan zein legalean. Bestalde, esku hartzeko modu desberdinak aztertuko ditu hainbat autonomiaerkidegotan, baita Nafarroako Foru Komunitatean ere, gaitasun handiak diagnostikatzerakoan. Hortaz, agerian utziko du hezkuntza-erakundeek identifikazio sistematikoa egin behar dutela. Horri dagokionez, Iruñerriko ikastetxe publiko baten gaitasun handiak detektatzeko protokoloa aztertu eta martxan jarriko da, etorkizunerako eredu bat izan daitekena.eu
dc.description.abstractThis Master's thesis will, on the one hand, make a theoretical review of the concepts of high abilities, giftedness and talent and will identify the different approaches and paradigms that exist for their conceptualisations and definitions, both at academic and legal level. On the other hand, it will study different forms of intervention when diagnosing high abilities in different autonomous communities, including the Autonomous Community of Navarre, and will highlight the need for systematic identification by educational institutions. In this respect, it will examine and participate in the implementation of the protocol for the detection of high abilities in a public school in order to use it as a model in the future.en
dc.description.degreeMáster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeBigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoaneu
dc.format.extent79 p.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifier.urihttps://academica-e.unavarra.es/handle/2454/50581
dc.language.isoeus
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectConceptualizacioneses_ES
dc.subjectAltas capacidadeses_ES
dc.subjectSuperdotaciónes_ES
dc.subjectTalentoes_ES
dc.subjectProtocoloes_ES
dc.subjectKontzeptualizazioakeu
dc.subjectGaitasun handiakeu
dc.subjectSupergaitasunaeu
dc.subjectTalentuaeu
dc.subjectProtokoloaeu
dc.subjectConceptualizationsen
dc.subjectHigh abilitiesen
dc.subjectGiftednessen
dc.subjectTalenten
dc.subjectProtocolen
dc.titleGaitasun handiak kontzeptualizatzeko eta identifikatzeko erronkak: esku-hartze baten behaketaeu
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
arriazu.122563-Orientacion_MUPES_2024.pdf
Size:
1.7 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
License bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.71 KB
Format:
Item-specific license agreed to upon submission
Description: