Publication:
Gurasoen dibortzioak ikasleen emozio eta eskola-errendimenduan duen eragina: Esku-hartzeko protokoloa

dc.contributor.advisorTFETrébol Unzue, Fernando
dc.contributor.affiliationFacultad de Ciencias Humanas, Sociales y de la Educaciónes_ES
dc.contributor.affiliationGiza, Gizarte eta Hezkuntza Zientzien Fakultateaeu
dc.contributor.authorGoyeneche Batiz, Irantzu
dc.date.accessioned2022-07-28T06:27:49Z
dc.date.issued2022
dc.date.updated2022-06-29T11:54:27Z
dc.description.abstractCuando una pareja decide divorciarse es porque no hay posibilidad de que se arreglen entre ellos. Entonces, como consecuencia del divorcio, cada uno tendrá la libertad de volver a crear su vida. Esta situación la podemos ver cada vez más en nuestro entorno y también en nuestras aulas. El divorcio afecta sobre todo a los hijos de esta pareja, tanto psicológicamente como en el ámbito social. La minimización de este impacto depende del profesorado y de las familias; del trabajo conjunto de estos dos modelos principales. Por ello, a lo largo de este trabajo teórico, gracias a unos cuestionarios pasados a los profesores de Lesaka, se proponen unas pautas para afrontar esta situación que pueden vivir nuestros alumnos, así como propuestas de formas de trabajar el tema en el aula. Porque nosotros somos el modelo y la guía de nuestros descendientes. Así que vengo con una propuesta para trabajar este tema que no se trabaja mucho a lo largo de nuestra trayectoria, porque todos somos humanos, y tenemos los mismos derechos a la vida, sea cual sea nuestra situación.es_ES
dc.description.abstractBikote batek dibortziatzea erabakitzen duenean, beraien artekoa moldatzeko aukerarik ez dagoelako da. Orduan, dibortzioaren ondorioz, bakoitzak bere bizia berriro sortzeko askatasuna izanen du. Egoera hau, geroz eta gehiago ikusi dezakegu gure inguruan, baita gure ikasgeletan ere. Dibortzioak batez ere, bikote horren seme-alabengan eragiten du, bai psikologikoki eta baita eremu sozialean ere. Eragin hori ahalik eta txikiena izatea, irakasle eta familien esku dago; bi eredu nagusi hauen elkarlanaren esku. Hori dela eta, lan teoriko honetan zehar, Lesakako irakasleei pasatutako galdetegi batzuei esker, gure ikasleek bizi dezaketen egoera honi aurre egiteko pauta batzuk proposatzen dira, baita gaia ikasgelan lantzeko moduen proposamenak ere. Gu baitgara gure ondorengoen eredu eta gidari. Beraz, gure ibilbidean zehar asko lantzen ez den gai hau lantzeko proposamen batekin nator, guztiak gizakiak garelako, eta bizitzeko eskubide berdinak ditugulako, gure egoera edozein delarik.eu
dc.description.abstractWhen a couple decides to divorce, it is because there is no possibility for them to make amends with each other. Then, as a consequence of the divorce, everyone will have the freedom to restart their lives. We can see this situation more and more around us and also in our classrooms. Divorce affects above all the children of this couple, both psychologically and socially. Minimising this impact depends on teachers and families; on the joint work of these two main models. For this reason, throughout this theoretical work, thanks to questionnaires sent to teachers in Lesaka, guidelines are proposed for dealing with this situation that our pupils may experience, as well as proposals for ways of working on the subject in the classroom. We are the models and guides for our upspring. So I come with a proposal to work on this subject, which is not worked on much throughout our careers, because we are all human beings, and we all have the same rights to life, whatever our situation might be.en
dc.description.degreeGraduado o Graduada en Maestro en Educación Primaria por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeLehen Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoaneu
dc.embargo.lift2027-06-01
dc.embargo.terms2027-06-01
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.identifier.urihttps://academica-e.unavarra.es/handle/2454/43589
dc.language.isoeusen
dc.rights.accessRightsAcceso embargado 5 años / 5 urteko bahituraes
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccessen
dc.subjectFamiliaes_ES
dc.subjectDivorcioes_ES
dc.subjectRendimiento escolares_ES
dc.subjectImpacto emocionales_ES
dc.subjectPropuestaes_ES
dc.subjectFamiliaeu
dc.subjectDibortzioaeu
dc.subjectEskola errendimenduaeu
dc.subjectEragin emozionalaeu
dc.subjectProposamenaeu
dc.subjectFamilyen
dc.subjectDivorceen
dc.subjectSchool performanceen
dc.subjectEmotional impacten
dc.subjectProposalen
dc.titleGurasoen dibortzioak ikasleen emozio eta eskola-errendimenduan duen eragina: Esku-hartzeko protokoloaeu
dc.typeTrabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lanaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen
dspace.entity.typePublication

Files

Original bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
goyeneche.127608-GBLa.pdf
Size:
16.87 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
License bundle
Now showing 1 - 1 of 1
No Thumbnail Available
Name:
license.txt
Size:
1.78 KB
Format:
Item-specific license agreed to upon submission
Description: