Publication: Lehen mailako iturri historikoen erabilera eta metodo historikoaren aplikazioa ikasgelan
Date
Authors
Director
Publisher
Project identifier
Abstract
kerketa lan honek lehen mailako iturri historikoen erabilera eta ikasgelan metodo historikoaren aplikazioa du ikerketa objektu bezala. Jakina denez, bigarren mailako iturri historikoak izan dira historia irakasterako orduan gehien erabili diren baliabideak, testuliburuen nagusitasuna erabatekoa izanik. Gainera lehen mailako iturriak erabiltzen direnean gehienetan bigarren mailakoen menpean agertzen dira, eurek beren kabuz historia erakusteko gai izango ez balira bezala. Ikerketa prozesu honetan, burutu dugun geure diseinu didaktikoan bi iturri motak erabiliko ditugu bakoitzari balio bat emanez. Lehen mailako iturriak historia eraikitzeko helburuarekin erabiliko ditugu eta bigarren mailakoak hauekin eraiki den jakintza maila igotzeko edo espezifikatzeko. Jarduera honekin hezkuntza arloaren berrikuntzekin erlazioa duten hainbat helburu lortzen dira. Alde batetik ikaslearen sormena garatzen da, bera bai da arazoari erantzuna ematen diona irakaslearen papera oso mugatua izanik. Bestetik, lehen mailako iturrien erabileraren arazoa konpontzen da (ez soilik bigarren mailako iturrien laguntzaile gisa) hauek historia sortzeko baliabide funtsezkoak izanik
Description
Keywords
Department
Faculty/School
Degree
Doctorate program
item.page.cita
item.page.rights
Los documentos de Academica-e están protegidos por derechos de autor con todos los derechos reservados, a no ser que se indique lo contrario.