Publication: Lehen mailako iturri historikoen erabilera eta metodo historikoaren aplikazioa ikasgelan
dc.contributor.advisorTFE | Majuelo Gil, Emilio | |
dc.contributor.advisorTFE | Sáinz Pascual, Zuriñe | |
dc.contributor.affiliation | Facultad de Ciencias Humanas y Sociales | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Giza eta Gizarte Zientzien Fakultatea | eu |
dc.contributor.author | Aguirrebengoa San Román, Jon | |
dc.date.accessioned | 2014-11-19T12:52:04Z | |
dc.date.available | 2015-08-11T09:35:23Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.updated | 2014-11-17T16:49:54Z | |
dc.description.abstract | kerketa lan honek lehen mailako iturri historikoen erabilera eta ikasgelan metodo historikoaren aplikazioa du ikerketa objektu bezala. Jakina denez, bigarren mailako iturri historikoak izan dira historia irakasterako orduan gehien erabili diren baliabideak, testuliburuen nagusitasuna erabatekoa izanik. Gainera lehen mailako iturriak erabiltzen direnean gehienetan bigarren mailakoen menpean agertzen dira, eurek beren kabuz historia erakusteko gai izango ez balira bezala. Ikerketa prozesu honetan, burutu dugun geure diseinu didaktikoan bi iturri motak erabiliko ditugu bakoitzari balio bat emanez. Lehen mailako iturriak historia eraikitzeko helburuarekin erabiliko ditugu eta bigarren mailakoak hauekin eraiki den jakintza maila igotzeko edo espezifikatzeko. Jarduera honekin hezkuntza arloaren berrikuntzekin erlazioa duten hainbat helburu lortzen dira. Alde batetik ikaslearen sormena garatzen da, bera bai da arazoari erantzuna ematen diona irakaslearen papera oso mugatua izanik. Bestetik, lehen mailako iturrien erabileraren arazoa konpontzen da (ez soilik bigarren mailako iturrien laguntzaile gisa) hauek historia sortzeko baliabide funtsezkoak izanik | eu |
dc.description.degree | Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarra | es_ES |
dc.description.degree | Bigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoan | eu |
dc.embargo.lift | 2015-06-01 | |
dc.embargo.terms | 2015-06-01 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | en |
dc.identifier.uri | https://academica-e.unavarra.es/handle/2454/14519 | |
dc.language.iso | eus | en |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Fuentes históricas | es_ES |
dc.subject | Propuestas didácticas | es_ES |
dc.subject | Habilidades cognitivas | es_ES |
dc.subject | Iturri historikoak | eu |
dc.subject | Proposamen didaktikoak | eu |
dc.subject | Gaitasun kognitiboak | eu |
dc.subject | Historical sources | en |
dc.subject | Didactic proposals | en |
dc.subject | Cognitive skills | en |
dc.title | Lehen mailako iturri historikoen erabilera eta metodo historikoaren aplikazioa ikasgelan | eu |
dc.title.alternative | Lehen mailako iturri historikoa aplikazioa ikasgelan | eu |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | |
dspace.entity.type | Publication |