Euskara eta bideojokoak gure gizartean: unitate didaktikoaren garapena eta inplementazioa

dc.contributor.advisorTFELopez-Mugartza Iriarte, Juan Karlos
dc.contributor.affiliationFacultad de Ciencias Humanas, Sociales y de la Educaciónes_ES
dc.contributor.affiliationGiza, Gizarte eta Hezkuntza Zientzien Fakultateaeu
dc.contributor.authorSagarzazu Arbelaiz, Xabier
dc.date.accessioned2022-07-22T12:01:35Z
dc.date.available2022-07-22T12:01:35Z
dc.date.issued2022
dc.date.updated2022-07-19T10:27:13Z
dc.description.abstractPara este trabajo vamos a desarrollar una unidad didáctica en torno a los videojuegos dirigida al alumnado de Secundaria y a la asignatura de Lengua y Literatura Vasca, utilizando una metodología docente activa por proyectos. En esta unidad se hablará sobre la presencia del euskera en esta forma de ocio, la industria y el carácter cultural de los videojuegos, sus riesgos, su valor educativo y la presencia y el papel de la mujer en los videojuegos. El alumnado realizará una redacción y presentación oral de los temas tratados en el proyecto. El objetivo principal es mostrar a los alumnos de euskera que una de sus formas principales de ocio se puede llevar a cabo y disfrutar en euskera, animándolos así a utilizar más la lengua fuera del aula. Mediremos el resultado cualitativo y cuantitativo de este trabajo, tanto desde el punto de vista del uso del euskera como de las opiniones y valoraciones del alumnado sobre los temas que hemos tratado.es_ES
dc.description.abstractLan honetarako, bideojokoen inguruko unitate didaktiko bat garatuko dugu proiektukako irakaskuntza-metodologia aktiboa erabiliz, Bigarren Hezkuntzako ikasleentzat eta Euskal Hizkuntza eta Literaturaren ikasgairako. Unitate horretan hizketa gai izango dira euskararen presentzia aisialdi forma honetan, bideojokoen industria eta kultur-izaera, beraien arriskuak, hezkuntzarako duten balioa eta emakumeak bideojokoetan duen presentzia eta papera. Ikasleek idazlana eta ahozko aurkezpena egingo dituzte proiektuan landutako gaien inguruan. Helburu nagusia, euskara ikasleei beraien aisialdi forma nagusienetako bat denaz euskaraz ere aurrera eraman eta gozatu ahal dela erakustea da, honela, hizkuntza ikasgelatik kanpo gehiago erabiltzera animatuz. Lan horren emaitza kualitatibo eta kuantitatiboa neurtuko ditugu, bai euskararen erabileraren aldetik, bai ikasleek landu ditugun beste gaien inguruan azaldu dituzten iritzi eta balorazioen aldetik.eu
dc.description.abstractIn the following work, we are going to develop a didactic unit about video games. It will be aimed at Secondary school students taking the subject of Basque Language and Literature and it will be carried out following a project-based active learning methodology. In this unit, several topics will be dealt with, such as the Basque language presence in this way of leisure as well as the gaming industry besides the cultural aspect, risks, educational values and the presence and role of women in video games. Students will do a writing and oral presentation of the topics coped with in the project. The main aim is to show these Basque language students that one of their main leisure ways can be carried out and enjoyed in Basque, thus encouraging them to use the language more frequently out of class. The quality and quantity of the results of this project will be measured both from the point of view of their Basque language use and their opinions and feedback on the topics dealt with.en
dc.description.degreeMáster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeBigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoaneu
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.identifier.urihttps://academica-e.unavarra.es/handle/2454/43437
dc.language.isoeusen
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectUso del euskeraes_ES
dc.subjectIndustria del videojuego y adolescenciaes_ES
dc.subjectCultura de los videojuegoses_ES
dc.subjectMujer y videojuegoses_ES
dc.subjectGamificaciónes_ES
dc.subjectVideojuegos en la educaciónes_ES
dc.subjectEuskararen erabileraeu
dc.subjectBideojokoen industria eta nerabeakeu
dc.subjectBideojokoen kulturaeu
dc.subjectEmakumea eta bideojokoakeu
dc.subjectGamifikazioaeu
dc.subjectBideojokoak hezkuntzaneu
dc.subjectBasque language useen
dc.subjectGaming industry and teenagersen
dc.subjectVideo-games cultureen
dc.subjectWomen and video gamesen
dc.subjectGamificationen
dc.subjectVideo games in educationen
dc.titleEuskara eta bideojokoak gure gizartean: unitate didaktikoaren garapena eta inplementazioaeu
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis
dspace.entity.typePublication
relation.isAdvisorTFEOfPublication0a2ff198-ce7c-4f46-8436-019e9737f7a9
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