Publication: Magnitude linealak eta hauen neurketa lantzeko proposamena egoera didaktikoen teorian oinarrituz
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Durante este trabajo de fin de grado, se subraya la importancia de una metodología adecuada para la enseñanza apropiada de las matemáticas teniendo en cuenta el desarrollo cognitivo de los alumnos. Este trabajo está pensado para llevarlo a cabo en primero de primaria, por eso se habla del desarrollo cognitivo y de los aspectos psicológicos de los alumnos de esta edad. Al mismo tiempo, se ha querido enfatizar que la metodología propuesta por Brousseau en la teoría de las situaciones didácticas dentro de una educación constructivista es la más conveniente para la enseñanza de las matemáticas. Mediante esta metodología se crea una interacción entre profesor, alumno y medio la cual proporciona un aprendizaje significativo. Para finalizar se hace una propuesta con el fin de trabajar las magnitudes lineales y su medida teniendo en cuenta la teoría anteriormente vista y el aspecto psicológico de los alumnos
Gradu bukaerako lan honetan zehar, matematikaren irakaskuntza egokia ahalbidetzen duen metodologia azpimarratzen da haurren garapen kognitiboa kontutan hartuz. Lan hau lehen hezkuntzako lehenengo mailako ikasleekin aurrera eramateko pentsatuta dago, horregatik adin honetan duten garapen kognitiboaz eta aspektu psikologikoaz hitz egiten da. Aldi berean, azpimarratu nahi izan dut, pedagogia konstruktibista baten barnean Brousseauk planteatutako egoera didaktikoen teoriak proposatzen duen metodologia, gaur egun matematikak irakasteko metodologiarik egokiena dela. Izan ere, metodologia honekin, irakasle, ikasle eta ingurunearen artean elkarrekintza bat gertatzen da ikasketa esanguratsu bat ahalbidetzen duena. Horregatik teoria praktikarekin erlazionatu dut lehen hezkuntzako lehenengo mailan magnitude linealak eta hauen neurketa lantzeko. Proposamen hau egiteko, aurretik ikusitako egoera didaktikoen teoria eta haurren aspektu psikologikoak kontutan hartu dira
During this work, the importance of an appropriate methodology to teach mathematics is underlined, taking into account the cognitive development of the students. This work is thought to be carried out in the first level of primary school, so the psychological aspects and cognitive level of the students of this age are explained. In addition, I wanted to emphasize that the methodology suggested by the theory of didactic situations developed by Brousseau under the theory of constructivism is the most suitable. With this methodology an interaction among the student, the teacher and the situation is created which guarantees a meaningful learning for the child. Lastly I created a proposal to teach lineal magnitudes and their measurement bearing in mind the theory seen before and the psychological aspect of students
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