Mostrar el registro sencillo del ítem
Zientziari ekin: eskolako proposamenak naturaren gertaerak azaltzeko, esperimentatzen, pentsatzen eta komunikatzen bitartez
dc.creator | Langarita Garriz, Estibaliz | es_ES |
dc.date.accessioned | 2014-11-07T07:13:58Z | |
dc.date.available | 2014-11-07T07:13:58Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/2454/14304 | |
dc.description.abstract | Este trabajo de fin de grado (TFG) se basa en las inteligencias múltiples de Howard Gardner. En el primer apartado se analiza la docencia realizada en las prácticas de magisterio y con la intención de mejor algunas de las decadencias, se propone una nueva propuesta basada en la teoría de Gardner. En esta nueva propuesta se trabajan todas las inteligencias de Gardner (lingüística, matemática, visual, cinética, musical, interpersonal, personal y natural) de una manera individual y global. Para ello, se plantearan ejercicios adaptados al momento y a la edad | es_ES |
dc.description.abstract | Gradu bukaerako lan hau, Howard Gardner-en inteligentzia anitzen teorian zentratzen da. Lehenengo atalean,Magisteritzako Praktiketan egindako dozentzia ikertzen da eta, bertan ikusten den gabeziak hobetzeko nahian, proposamen berri bat aurrera eramango da Gardner-en teorian oinarriturik. Proposamen berri honetan, Howard Gardner-en inteligentzia guztiak landu egingo dira (linguistikoa, matematikoa, espaziala, zinetikoa, musikala, interpertsonala, intrapertsonala eta naturala) modu kolektiboan baita indibidualean ere. Horretarako, Inguruaren ikas-irakas hobetzeko proposamenean adinera eta unera egokitutako ariketak planteatu egingo dira | eu |
dc.description.abstract | This final grade work is based on Howard Gardner's multiple intelligences. In the first section the teaching done during the practical time is analysed, after that with the aim of improving some of the shortcomings, a new proposal is suggested backing Gardner's theory. In this proposal all the specific intelligences of Gardner's theory are taken into account (linguistic, visual, mathematical, kinetics, interpersonal, personal and natural) in an individual and global frame. In order to achieve our goal we will pose some exercises adapted to each moment and to the age of the child | en |
dc.format.mimetype | application/pdf | en |
dc.language.iso | eus | en |
dc.subject | Inteligencias múltiples | es_ES |
dc.subject | Proyectos educativos | es_ES |
dc.subject | Propuestas didácticas | es_ES |
dc.subject | Marco teórico | es_ES |
dc.subject | Gardner | es_ES |
dc.subject | Adimen anitzak | eu |
dc.subject | Hezkuntza proiektuak | eu |
dc.subject | Proposamen didaktikoak | eu |
dc.subject | Marko teorikoa | eu |
dc.subject | Gardner | eu |
dc.subject | Multiple intelligences | en |
dc.subject | Educative projects | en |
dc.subject | Didactic proposals | en |
dc.subject | Theoretical framework | en |
dc.subject | Gardner | en |
dc.title | Zientziari ekin: eskolako proposamenak naturaren gertaerak azaltzeko, esperimentatzen, pentsatzen eta komunikatzen bitartez | eu |
dc.type | Trabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lana | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en |
dc.date.updated | 2014-11-05T15:58:33Z | |
dc.contributor.affiliation | Facultad de Ciencias Humanas y Sociales | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Giza eta Gizarte Zientzien Fakultatea | eu |
dc.description.degree | Graduado o Graduada en Maestro en Educación Infantil por la Universidad Pública de Navarra | es_ES |
dc.description.degree | Haur Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoan | eu |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en |
dc.rights.accessRights | Acceso abierto / Sarbide irekia | es |
dc.contributor.advisorTFE | Ibarra Murillo, Julia | es_ES |