Astigarraga, EugenioZubizarreta Pagaldai, AneDíaz, KoldoIpiña, NagoreMoreno, AitorGalíndez Nafarrate, EdurneGarcía Blázquez, ItziarSantaCruz, SiratsTorres Lete, MaialenZuberogoitia, AitorIribas Pardo, HaritzGostin, Andrés2024-12-182024-12-182020Astigarraga, E., Zubizarreta, A., Diaz, K., Ipiña, N., Moreno, A., Galindez, E., García, I., Santacruz, S., Torres, M., Zuberogoitia, A., Iribas, H., Gostin, A. (2020). Gizarte digitalerako hezkuntza: adimen artifizialaren eta big dataren erabilerarantz. Mondragon Unibertsitatea. https://doi.org/10.48764/VJ28-7R41978-84-09-24026-510.48764/VJ28-7R41https://academica-e.unavarra.es/handle/2454/52780Gizartean izan den iraultza teknologikorik eraldakorrenaren testigu gara; une oro aldatzen eta berreraikitzen den gizarte baten iraultza ezplanifikatuaren testigu. Espazioa globalizatuz eta deslokalizatuz doa; halatan, mikroistorio, mikrokultura eta mikrosegundoen aroa sortu da, mikrolanetarako eta gig-ekonomiarako sarbidea emango diguna. Eredu berri horretan, mezu hipermediatiko eta hipertestualak eraikitzeko kultura nagusitu da, zeinak sortzez jada digitalak baitira. Baina ez hori bakarrik: gure pentsamenduan ere (er)aldaketa gertatu da, eta pentsamendu bisual eta pentsamendu konputazional baten aurrean kokatzen da gizartea.application/pdfeus© EgileakHezkuntzaDigitalizazioaAdimen artifizialaBig dataGizarte digitalerako hezkuntza: adimen artifizialaren eta big dataren erabilerarantzinfo:eu-repo/semantics/book2024-12-18info:eu-repo/semantics/openAccess