Muguruza Sarries, Olatz2014-11-032014-11-032014https://academica-e.unavarra.es/handle/2454/14071El principal objetivo de este trabajo es observar y contrastar las actitudes y respuestas que tienen los niños y niñas de segundo ciclo de Educación Infantil ante diferentes propuestas didácticas referidas a las matemáticas. Para ello se ha hecho una observación longitudinal donde se han registrado los aprendizajes matemáticos que hacen los niños de tres, cuatro y cinco años, y así, finalmente, poder desarrollar las correspondientes conclusiones. Para llevar a cabo este estudio han sido necesarias varias bases teóricas procedentes de la psicología y la pedagogía. También se ha tomado en cuenta el área del currículo que concreta las habilidades matemáticas que se deben alcanzar al finalizar esta etapaLan enpiriko honen helburua practicumean ikusitako Haur hezkuntzako haurrek matematikak ikasteko erabili dituzten baliabide didaktikoen aurrean izandako jarrera eta emaitzak behatzea eta kontrastatzea da. Horretarako behaketa longitudinal bat egin da, non; hiru, lau eta bost urteko haurren geletan jolasa, ipuina eta artearen zehar ematen diren ikaskuntzak erregistratu egin diren eta gero, ondorio batzuk atera egin dira. Proiektua aurrera eramateko matematika arloarekin zerikusia duten hainbat oinarri teoriko kontuan hartu dira; hala nola, psikologiarekin zerikusia dutenak (haurraren garapen kognitiboaren zenbait ezaugarri azaltzen dutenak), oinarri pedagogikoekin zerikusia dutenak, hots, egun matematika irakasteko dauden zenbait metodo eta matematikaren inguruko gaitasunei buruz curriculumak adierazten duenaThe objective of this project is to observe children attitudes and results referring to mathematic and according to nowadays recourses in Childhood education. The observation´s elements are children´s different responses and math attitudes at three pedagogical proposals (The story, art and game). For the organization of this observation, there are determine nine situations where we can observe three, four and five year old boy´s and girl´s answers and attitudes through a longitudinal study in cases such a story teller, art and game. Many theoretical basis have been needed to develop this investigation, for example, pedagogical and psychological basis. Furthermore, to carry out this observation, we have need curricular skills to relate them to math´s contentsapplication/pdfeusCuentosArteJuegoActitudesResultadoIpuinakArteaJolasaJarrerakEmaitzakStoriesArtGameAttitudesResultsJolasa, ipuina eta artearen zehar matematika ikasi: Azterketa longitudinalaTrabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lana2014-10-30info:eu-repo/semantics/openAccessAcceso abierto / Sarbide irekia