Vilches Plaza, CarlosOlasagarre Mendinueta, YolandaRamos Alfaro, Rosa2019-03-152019-03-152019978-84-235-3511-8https://academica-e.unavarra.es/handle/2454/32611Vista la necesidad de impulsar la motivación hacia la lengua en las aulas, decidimos crear el blog MSB y llevar a la práctica las actividades que se recogen en el mismo. Transcurridos ya unos años desde que lo creamos y teniendo en cuenta que la acogida que percibíamos desde el profesorado era buena, hemos creído oportuno profundizar en el tema para y analizar si el planteamiento es adecuado o no. Por una parte, teníamos la necesidad de conocer las vivencias, sentimientos y emociones del alumnado respecto a la lengua; por otra parte, queríamos analizar qué tipo de intervención puede ser idónea para mejorar dichas vivencias y sentimientos. En las siguientes páginas presentamos la investigación e intervención realizada al efecto así como sus resultados.Gure ikasgeletan hizkuntzarekiko motibazioa lantzeko beharra ikusi ondoren, ekin genion MSB bloga sortu eta han jasotako jarduerak gelaratzeari. Urte batzuk pasatu dira bloga sortu genuenetik eta irakasleen aldetik jaso dugun erantzuna ona izan da jarduerak gelaratzean ikasleengan sortutako emaitzei begira. Bide horretan sakondu nahi izan dugu, jakiteko gure planteamendua egokia zen ala ez. Batetik, hizkuntzarekiko ikasleen bizipenak, sentimenduak eta emozioak ezagutzeko beharra genuen; eta, bestetik, bizipen eta sentimendu horiek hobetzeko bidean zein eskuhartze egin zitekeen aztertu nahi genuen. Ondoko orrietan jasotzen dena bi helburu horiek aztertzeko ikerketaren eta esku-hartzearen nondik norakoak zein emaitzak aurkezten ditugu. Egindako ikerketa eta esku-hartzea jasotzen du artikulu honek.After becoming aware of the need to develop motivation language in our classrooms, we embarked on working on MSB blog with activities in order to encourage that motivation. We created that blog several years ago, meanwhile teachers have been setting up these activities in their classroom and they have told us that the result is good. We have wanted to deep in that way in order to know if the approach is fitted for our purpose. On the one hand, we needed to know the experiences, feelings and emotions of students regarding language; on the other hand, we wanted to analyze what kind of intervention can be done to improve those experiences and feelings. What is contained in the following pages presents the results of research and intervention in order to analyze these two objectives. This article includes the research and intervention carried out.88 p.application/pdfeusCreative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0)IkerketaMotivaciónApegoEnseñanzaEducación secundariaCompetencia lingüísticaConflictoIntervenciónUsoMotibazioaAtxikimenduaIrakaskuntzaBigarren HezkuntzaHizkuntza gaitasunaGatazkaEskuhartzeaErabileraMotivationAttachmentTeachingSecondary EducationLanguage competenceConflictInterventionUseDBH-ko Ikasleen hizkuntza atxikimendua hobetzeko ikerketa eta esku hartzeaLibro / LiburuaAcceso abierto / Sarbide irekiainfo:eu-repo/semantics/openAccess