Samos Quiñones, Iratxe2020-08-062020-08-062020https://academica-e.unavarra.es/handle/2454/37721Hoy en día, las nuevas tecnologías conllevan que pasemos mucho tiempo ante pantallas, en espacios cerrados. Por ello, a través de la sociología y otras disciplinas, he querido profundizar en el espacio. Conocer y comprobar como afecta a la infancia en su desarrollo y socialización, en actitudes, motivaciones, aprendizajes y otros. Partiendo del patio de Educación Infantil, he consultado diversa información sobre los espacios abiertos, las relaciones con la naturaleza o las infraestructuras de los espacios adaptados. Durante la práctica, junto con el profesorado de Infantil de Berriozar, he investigado la vida del patio y sus relaciones sociales. Además, nuestro estilo de vida y cultura han sido comparados con el caso de la educación noruega. Sus patios escolares son un buen ejemplo educativo por valorar el aire libre y me han permitido profundizar en este tema.Gaur egungo jendartean teknologia berrien garrantzia dela eta pantaila aurrean ematen dugu hainbat denbora, toki itxietan. Hau kontutan izanda, soziologia eta hezkuntza zientzietatik abiatuz, haurrengan espazioak duen garrantzia aztertu dut. Haurren garapena eta sozializazioan sakontzeko, esparru irekian, jolastokian kokatu naiz: jarreran, motibazioan, ikaskuntzan eta hainbat alorretan eragiten duela frogatuz. Beraz, Haur Hezkuntzako jolastokian sakontzeko, hainbat informazio landu dut teorikoki: espazioen garrantziaz, naturarekin harremantzeaz, jolastokien azpiegiturei buruz. Ikerketa praktikoa, Berriozarreko Haur Hezkuntza jolastokian kokatu dut. Bertako irakasle talde batekin solastuz, jolastokiaren bizitzan zein haurren harreman sozialetan sakondu du ikerketak. Gainera, gure kultura eta bizimodutik abiatuz, beste jolastoki batzuekin konparaketa egin dut ere. Horregatik, Norvegiako hezkuntzaren kasua hautatu dut, alor hauek guztiak konparatzeko, aire libreko hezkuntzak dakartzan onurak behatzeko adibide benetan egokia delako.Nowadays new technologies mean that we spend a lot of time in front of screens, in closed spaces. That's why, through sociology and other disciplines, I wanted to go deeper into space. To know and check how it affects children in their development and socialization, in attitudes, motivations, learning and others. Starting from the Infant Education playground, I have consulted diverse information about outdoor places, relations with nature or the infrastructures of adapted spaces. During the practice, together with the Infant School teachers of Berriozar, I have investigated the life of the playground and its social relations. In addition, our lifestyle and culture have been compared with the case of Norwegian education. Their schoolyards are a good educational example for valuing the outdoors and have allowed me to go deeper into this subject.application/pdfeusPatioEspacios abiertosEducación InfantilNaturaleza y escuelaEducación NoruegaJolastokiaEspazio irekiakHaur HezkuntzaNatura eskolanNorvegiako hezkuntzaPlaygroundOutdoorsInfant educationNature and schoolNorwegian educationHaur Hezkuntzan jolastokian eremu askean egotearen eragina: Nafarroa eta Norvegiako eskolak alderatuzInfluencia del patio para Educación Infantil: espacios naturales en Navarra y Noruegainfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis2020-08-04info:eu-repo/semantics/openAccessEnseñanza y aprendizaje