Lasa Artieda, Maider2015-01-152015-08-112013https://academica-e.unavarra.es/handle/2454/15386A través de este Trabajo de Fin de Máster se persigue mejorar diferentes aspectos en el proceso de enseñanza-aprendizaje en la asignatura de Ciencias Sociales que se imparte en la Educación Secundaria Obligatoria. Para ello, se propone una metodología basada en el uso de fuentes orales y una secuencia didáctica que, así mismo, incentivan el trabajo autónomo del alumno bajo la supervisión del docente. Esta propuesta se dirige a trabajar los primeros años del Franquismo, poniendo atención en la vida cotidianaMaster Amaierako Lan honen bitartez DBH-ko Gizarte Zientziak ikasgaian zenbait aspektu lantzeko modua hobetzea bilatzen da. Horretarako ahozko iturrien erabileran oinarritutako metodologia eta sekuentzia didaktiko bat proposatzen da, ikaslearen lan autonomoa sustatzen duena irakaslearen tutoretzarekin. Proposamen hau Frankismoaren lehenengo urteak lantzera zuzentzen da, eguneroko bizitzan arreta jarrizThis essay aims to improve different aspects of the learning process in the Social Sciences thought in Secondary School. Through this, we propose a methodology based on the use of oral sources and a didactic sequence, also encouraging the student independent work under the supervision of the teacher. This proposal aims to work the early years of Francoism, paying attention in everyday lifeapplication/pdfeusHistoria oralFuentes oralesFranquismoVida cotidianaDidáctica de la historiaAhozko HistoriaAhozko iturriakFrankismoaEguneroko bizitzaHistoriaren didaktikaOral historyOral sourcesFrancoismEveryday lifeDidactic of historyAhozko iturriak eta eguneroko bizitza. Frankismoaren lehenengo urteak Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan lantzeko proposamenaTrabajo Fin de Máster/Master Amaierako Lana2015-01-14info:eu-repo/semantics/openAccessAcceso abierto / Sarbide irekia