Kondearena Apalategi, Itsaso2014-12-162014-12-162012https://academica-e.unavarra.es/handle/2454/14988Gure master amaierako lanak (MAL) hezkuntzaren berrikuntzarekin zerikusi duen ikerketa izaera dauka. Abiapuntua, Bigarren Hezkuntzako curriculum-a eta zehazki, Bigarren Batxilergoko Artearen Historia ikasgaia izango da. Azken hamarkadedan psikologian eta pedagogian eta zehazki didaktika alorrean ikuspuntu konstruktibistaren ildotik egin diren ekarpenak gureak eginez, ikasketa esanguratsuan oinarrituko gara, hau da, norbanakoak ezagutza eraiki dezakenaren ideian. XXI. mendeko ikasketa sisteman dauden beharrei erreparatuz, irakaskuntza-ikaskuntza prozesuan aplikazio berritzailea bezain erakinkorrak diren ikas baliabideekin lan egitea izango da gure asmoa. Honenbestez, hezkuntzaren berrikuntzei aplikatutako ikerketa gauzatzeko, Ikerketa Ekintza metodoan oinarrituko gara. Gure MAL-a jakintza teoriko zein praktikoen bateraketa eta konparaketaren bidez sortutako emaitza delarik.application/pdfeusHistoria del arteAprendizaje significativoEducaciĆ³n secundaria obligatoriaArtearen historiaIkaskuntza esanguratsuaDerrigorrezko bigarren hezkuntzaKontzeptu mapak Artearen Historia ikasten laguntzekoinfo:eu-repo/semantics/masterThesis2014-12-02info:eu-repo/semantics/openAccess