Langarita Garriz, Estibaliz2014-11-072014-11-072014https://academica-e.unavarra.es/handle/2454/14304Este trabajo de fin de grado (TFG) se basa en las inteligencias múltiples de Howard Gardner. En el primer apartado se analiza la docencia realizada en las prácticas de magisterio y con la intención de mejor algunas de las decadencias, se propone una nueva propuesta basada en la teoría de Gardner. En esta nueva propuesta se trabajan todas las inteligencias de Gardner (lingüística, matemática, visual, cinética, musical, interpersonal, personal y natural) de una manera individual y global. Para ello, se plantearan ejercicios adaptados al momento y a la edadGradu bukaerako lan hau, Howard Gardner-en inteligentzia anitzen teorian zentratzen da. Lehenengo atalean,Magisteritzako Praktiketan egindako dozentzia ikertzen da eta, bertan ikusten den gabeziak hobetzeko nahian, proposamen berri bat aurrera eramango da Gardner-en teorian oinarriturik. Proposamen berri honetan, Howard Gardner-en inteligentzia guztiak landu egingo dira (linguistikoa, matematikoa, espaziala, zinetikoa, musikala, interpertsonala, intrapertsonala eta naturala) modu kolektiboan baita indibidualean ere. Horretarako, Inguruaren ikas-irakas hobetzeko proposamenean adinera eta unera egokitutako ariketak planteatu egingo diraThis final grade work is based on Howard Gardner's multiple intelligences. In the first section the teaching done during the practical time is analysed, after that with the aim of improving some of the shortcomings, a new proposal is suggested backing Gardner's theory. In this proposal all the specific intelligences of Gardner's theory are taken into account (linguistic, visual, mathematical, kinetics, interpersonal, personal and natural) in an individual and global frame. In order to achieve our goal we will pose some exercises adapted to each moment and to the age of the childapplication/pdfeusInteligencias múltiplesProyectos educativosPropuestas didácticasMarco teóricoGardnerAdimen anitzakHezkuntza proiektuakProposamen didaktikoakMarko teorikoaGardnerMultiple intelligencesEducative projectsDidactic proposalsTheoretical frameworkGardnerZientziari ekin: eskolako proposamenak naturaren gertaerak azaltzeko, esperimentatzen, pentsatzen eta komunikatzen bitartezinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis2014-11-05info:eu-repo/semantics/openAccess