Leoz Etxarri, Aitziber2016-08-192016-08-192016https://academica-e.unavarra.es/handle/2454/21405Hoy en día esta sociedad basada en la relación compra-venta, nos da la oportunidad de encontrar de todo en cualquier momento. Damos más importancia a la momentánea obtención de alimentos que conocer su origen y producción. Esto se debe al frenético ritmo de vida que no nos deja pensar y hace visible una pérdida de contacto con la naturaleza. Sin embargo, las ventajas de esta relación son muchas, junto con teorías que mencionan una necesidad natural genética. En este contexto, la huerta, aparece como un buen recurso. Cada vez son más los centros que ofreciendo una dimensión pedagógica, ponen en marcha esta iniciativa. Los soportes teóricos sobre huertos escolares ecológicos valoran ésta como una herramienta llena de ventajas educativas. Pero, ¿cuál es la realidad? ¿Van más allá de una moda? ¿Es fácil llevarla a la práctica? Analizando cuatro escuelas se hace un diagnóstico de la situación.Egun, erosketa – salmenta erlazioan oinarritzen den gizartehonek, edozein momentutan denetarik aurkitzeko aukeraematen digu.Elikagaiak berehala eskuratzeari, hauen jatorria edo ekoizpena nolakoa den jakiteari baino garrantzia handiagoa ematen diogu.Hau gertatzearen arrazoia, produktuen jatorri naturalaz hausnartzeko denborarik eskaintzen ez duen bizi - erritmo frenetikoa da. Beraz, naturarekiko kontaktuaren galera begi bistakoa da. Hala ere, naturaren beharra geneetan eramaten dugula aipatzen duten teoriekin bateraadierazten diren abantailak asko dira. Testuinguru honetan, baratza,harremana berreskuratzeko baliabide egoki bat bezala agertzen da. Dimentsio pedagogikoa eskainiz, iniziatiba hau martxan jartzen ari duten ikastetxeen gorakada nabaria da. Eskola baratza ekologikoen inguruko euskarri teorikoek eragozpen bat aipatu gabe, hezkuntza abantailez beteriko tresnak bezala ikusten dituzte. Baina, zein da errealitatea? Modaz haratago doaz? Erraza da horrelako bat praktikara eramatea? Lau ikastetxe aztertuz, egoeraren diagnostikoa egiten da.Nowadays, this buying and selling based society, offers the opportunity to find whatever in every moment. We give more importance to immediate nourishments obtaining than knowing their origin and production. This happens due to the frenetic life style we live in, that in turn, doesn’t give the chance to think and displays contact loss with nature. However, together with theories that name genetic natural needs the advantages of this relation are many. In this context, garden appears as a good tool. There is a growing number of schools that giving a pedagogical dimension are implementing this initiative. Ecological school garden theoretical supports value this as a good option full of educational benefits. But, what the reality is? Are they more than a fashion? Is it easy to accomplish? Making four school analysis a diagnosis of the situation is done.application/pdfeusEscuelasHuertos escolaresVentajasDiagnósticoEskolaBaratzaOnurakModaDiagnostikoaSchoolGardenAdvantagesFashionDiagnosisEl huerto escolar ecológico: ¿algo más que una moda?Eskola baratza ekologikoa: moda baino zerbait gehiago?info:eu-repo/semantics/bachelorThesis2016-08-16Acceso abierto / Sarbide irekiainfo:eu-repo/semantics/openAccess