Aznar Esain, Iban2022-10-132022https://academica-e.unavarra.es/handle/2454/44220A través de un proceso de observación, narración y recogida de datos recabados en cuestionarios y anecdotarios, englobaremos la información obtenida para enumerar y describir pautas que pueden ayudar al profesorado en el conocimiento y la gestión de un/a alumno/a con TOC en situaciones que pueden afectar negativamente a dicho estudiante(s), así como a aquellos que puedan potencialmente desarrollar la enfermedad en un futuro.Galdetegian, narrazioan eta anekdotarioan bildutako datuak behatzeko eta biltzeko prozesu baten bidez, irakasleei TOC duten ikasleak ezagutzen eta kudeatzen lagun diezaieketen jarraibideak zerrendatzeko eta deskribatzeko informazioa biltzen saiatuko gara, ikasle horri edo etorkizunean gaixotasuna gara dezaketen ikasleei kalte egin diezaieketen egoeretan.Through a process of observation and data collection with questionnaires, narration and anecdotes, we will gather information to list and describe guidelines that can help teachers in the knowledge and management of a student with OCD in situations that may negatively affect the student(s), as well as those who may potentially develop the disease in the future.application/pdfeusTOCPautasObservaciónGestión de situacionesEscuelaTOCJarraibideakBehaketaEgoeren kudeaketaEskolaOCDGuidelinesObservationManagementSchoolTOC ikasleekin eskuhartze jarraibideak. Lehen Hezkuntzako irakasleentzako proposamenakPautas de intervención ante alumnado con TOC. Propuestas para el profesorado de primariainfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis2022-10-10info:eu-repo/semantics/openAccess