Now showing items 1-5 of 5

    • Anxiety effects of using face-to-face vs. synchronous voiced-based CMC 

      Ruiz Cizaurre, Silvia (2014)   Trabajo Fin de Máster/Master Amaierako Lana  OpenAccess
      This article reports the findings of a study investigating the use of synchronous computer-mediated communication (henceforth CMC) vs. face-to-face (henceforth FTF) in an EFL context. Anxiety is a phenomenon very likely ...
    • A study about the lack of motivation among Secondary School EFL students 

      Echeverría Rodríguez, Nerea (2012)   Trabajo Fin de Máster/Master Amaierako Lana  OpenAccess
      The aim of this study was to compare EFL and other subjects´ teachers´ beliefs towards unmotivational factors and to analyze whether EFL teachers’ beliefs correspond to those of students. This study has been carried out ...
    • The use of Internet for teaching English 

      Remírez Martínez de Eulate, Andrea (2013)   Trabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lana  OpenAccess
      Con el presente proyecto se pretende reflexionar sobre el uso de Internet para la enseñanza del inglés y plantear una serie de materiales que facilitarían la labor del docente. Para llegar a ello se realiza un breve recorrido ...
    • Use of literature in the ESL classroom: nursery rhymes 

      Alcuaz Casanova, Ainara (2013)   Trabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lana  OpenAccess
      Las características de la adquisición de una segunda lengua son más similares a las de la lengua materna de lo que parece. Teorías sobre la adquisición de una segunda lengua defienden la inmersión de la persona que la está ...
    • Using models as a written corrective feedback tool with ESL primary students 

      Gastón Goñi, Idoia (2016)   Trabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lana  OpenAccess
      Este proyecto presenta un estudio experimental llevado a cabo con alumnos españoles de primaria, enfocado al tratamiento del uso de modelos como una herramienta de corrección para clases de inglés como segunda lengua ...