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    • Educational games to enhance museum visits for schools 

      Bossavit, Benoît Upna Orcid; Pina Calafi, Alfredo Upna Orcid; Sánchez Gil, Isabel Upna; Urtasun, Aitziber (National Taiwan Normal University, 2018)   Artículo / Artikulua  OpenAccess
      Museums usually look for new educational tools to enhance their exhibition. The Oteiza's museum in Navarre (Spain) especially gives importance to the dissemination of Jorge Oteiza's work to children at schools. Consequently, ...
    • Interactions with digital mountains: tangible, immersive and touch interactive virtual reality 

      Ardaiz Villanueva, Óscar Upna Orcid; Marzo Pérez, Asier Upna Orcid; Baztán Larrea, Rubén; Ezcurdia Aguirre, Íñigo Fermín (Association for Computing Machinery (ACM), 2020)   Contribución a congreso / Biltzarrerako ekarpena  OpenAccess
      Digitization of Earth mountains and terrains has facilitated to plan journeys, manage natural resources, and learn about the Earth from the comfort of our homes. We aim to develop new interactions on digital mountains with ...
    • Merging augmented reality and virtual reality 

      Lerga Valencia, Íñigo (2019)   Trabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lana  OpenAccess
      Augmented and virtual reality are separate growing technologies that have started to impact areas such as video games or 4.0 industry. The aim of this thesis is to create a seamless experience between them, focused on a ...
    • Realidad virtual inmersiva: nodo de la interfaz cerebro-miembro superior hemiparético en el accidente cerebrovascular subagudo 

      Regueira Senra, Natalia (2020)   Trabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lana  OpenAccess
      Antecedentes: El accidente cerebrovascular (ACV) es una de las patologías con mayor incidencia en la actualidad. Conlleva diversos tipos de secuelas en los pacientes siendo la hemiplejia una de las más aquejadas y ...
    • Utilización de realidad aumentada, virtual y mixta en simulación clínica 

      Llorens Martos, Amaia (2018)   Trabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lana
      Introducción: La Realidad Aumentada, Virtual o Mixta son tecnologías que nos permiten incluir elementos digitales al mundo real. Su combinación con la simulación clínica ofrece numerosas ventajas y oportunidades para la ...