Listar Dpto. Gestión de Empresas - Enpresen Kudeaketa Saila por autor UPNA "Grande Esteban, Ildefonso"
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Capturing global youth: mobile gaming in the U.S., Spain, and the Czech Republic
We adapt the technology acceptance model (TAM) to examine the factors influencing mobile gaming adoption among “global youth.” Our model replaces usefulness with convenience, incorporating visual appeal and escapism as ... -
Factors controlling sediment export in a small agricultural watershed in Navarre (Spain)
It is recognised that the hydrological and erosion processes in watersheds are very much conditioned by the (inter)action of a number of variables. This paper covers a 15-year period of studying those factors that have ... -
Identificación del perfil del turista que visita la Comunidad Foral de Navarra
(Gobierno de Navarra, Departamento de Economía y Hacienda, 2003) Contribución a congreso / Biltzarrerako ekarpenaEn esta ponencia se analizan algunas de las características de los turistas que visitan la Comunidad Foral de Navarra. La base de datos efectiva ha sido construida y elaborada a partir de la información proporcionada por ... -
Imagen de Navarra y de los turistas que visitan la Comunidad Foral
(Gobierno de Navarra, Departamento de Economía y Hacienda, 2003) Contribución a congreso / Biltzarrerako ekarpenaEsta ponencia analiza la imagen que los visitantes de la Comunidad Foral tienen de ella, así como su percepción por los habitantes de Navarra. Para ello se han construido dos cuestionarios, uno para ser respondido por ... -
Spaniards and Spanish product image amont the Chinese: implications for marketing strategies
This article reports the results of an exploratory study among the Chinese about General Country Attributes (GCA) and General Product Attributes (GPA) in Spain. The objective of the research is to measure the images ...