• The effect of consumer innovativeness in the acceptance of a new food product. An application for the coffee market in Spain 

      Barrena Figueroa, Ramo Upna Orcid; García López de Meneses, Teresa Upna Orcid (Instituto Nacional de Investigacion y Tecnologia Agraria y Alimentaria (INIA), 2013)   Artículo / Artikulua  OpenAccess
      The current market situation has led the production sector to focus on developing new products that satisfy consumer demands and improve firms’ competitive positions. This study seeks to analyze the role played by the ...
    • The structure of consumer decision-making and sensory innovations in wine labeling 

      Barrena Figueroa, Ramo Upna Orcid; García López de Meneses, Teresa Upna Orcid; Pindado Tapia, Emilio Upna Orcid (Instituto Nacional de Investigación y Tecnología Agraria y Alimentaria (INIA), 2021)   Artículo / Artikulua  OpenAccess
      Aim of study: To understand how a consumer’s decision-making process on wine choice varies when faced with labels introducing either a scratch-and-sniff strip or a Thermo-sensitive indicator as a novelty. Area of study: ...

      El Repositorio ha recibido la ayuda de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología para la realización de actividades en el ámbito del fomento de la investigación científica de excelencia, en la Línea 2. Repositorios institucionales (convocatoria 2020-2021).
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