• Circular fashion: cluster analysis to define advertising strategies 

      Aramendia Muneta, María Elena Upna Orcid; Ollo López, Andrea Upna Orcid; Simón Elorz, Katrin Upna Orcid (MDPI, 2022)   Artículo / Artikulua  OpenAccess
      The 2030 Agenda for Sustainable Development adopted by all United Nations Member States in 2015 provides a catalogue of 17 Sustainable Development Goals (SDG). In this context, Circular fashion stands out as one of the ...
    • Consumers' awareness and attitudes in circular fashion 

      Jiménez Fernández, Anne; Aramendia Muneta, María Elena Upna Orcid; Alzate Barricarte, Miriam Upna Orcid (Elsevier, 2023)   Artículo / Artikulua  OpenAccess
      Circular fashion is a new concept shift towards a more sustainable fashion industry. Consumers' awareness of the fashion industry's environmental and social damage is increasing, along with the transformation of their ...
    • Frequency of consumption and changing determinants of purchase decision: from attributes to values in the organic food market 

      Barrena Figueroa, Ramo Upna Orcid; Sánchez García, Mercedes Upna Orcid (Instituto Nacional de Investigación y Tecnología Agraria y Alimentaria (INIA), 2010)   Artículo / Artikulua  OpenAccess
      El creciente fenómeno de saturación, maduración y globalización de los mercados agroalimentarios, obliga a la oferta al diseño de innovadoras estrategias de actuación, con el fin de conseguir aceptables niveles de ...

      El Repositorio ha recibido la ayuda de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología para la realización de actividades en el ámbito del fomento de la investigación científica de excelencia, en la Línea 2. Repositorios institucionales (convocatoria 2020-2021).
      Logo MinisterioLogo Fecyt