Show simple item record

dc.creatorAzcue San Vicente, Jones_ES
dc.date.accessioned2014-11-03T07:43:37Z
dc.date.available2014-11-03T07:43:37Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/2454/14077
dc.description.abstractEn este proyecto se trabaja el aprendizaje de la geometría en Educación Primaria mediante el uso de situaciones didácticas y utilizando la deducción e inducción trabajando así mismo la construcción, la reproducción, la representación y el nombramiento de los elementos geométricos en contra de la geometría métrica que prevalece en gran parte de las escuelas y del material didáctico como libros, etc. Para crear estas situaciones didácticas se ha tenido en cuenta las propuestas de enseñanza de la geometría que propone Claudi Alsina, las situaciones didácticas señaladas por Guy Brousseau, los estudios sobre los niveles de Van Hiele y las propuestas psicopedagógicas de Jean Paiget, logrando con dichas situaciones didácticas que las decisiones y comunicación entre el alumnado sean tenidas en gran consideraciónes_ES
dc.description.abstractLan honek Lehen Hezkuntzako lehenengo zikloko geometria egoera didaktikoen bidez lantzeko hainbat egoera planteatzen ditu, alde batera utzi gabe izaera deduktiboak edo induktiboak. Gainera, ikastetxe edo testuliburu gehienetan ez bezala, ez da geometria metrikoaren erabateko nagusitasunik egongo. Izan ere, gehiago landuko baita elementu geometrikoen eraiketa, erreprodukzio, errepresentazio eta izendatze prozesuek proposatzen duten geometria. Egoera didaktiko hauek sortzerakoan gogoan izan dira Claudi Alsinak geometriaren didaktikari buruz, Guy Brousseauk egoera didaktikoei buruz, Van Hiele ereduak zehazten dituen maila desberdinak eta Jean Piagetek psikopedagogiari buruz esandakoak. Bestalde, ikasleek edukiak egoera didaktikoen bidez landuko dituztenez, beti kontuan hartuko dira euren erabakiak eta garrantzi handia emango zaio beraiekiko komunikazioarieu
dc.description.abstractThe purpose of this work is to introduce the didactic situations for the first course of Primary school, without ignoring the deductive or inductive roles. Moreover, it recommends the readers to work more on the construction, reproduction, representation and designation of geometric components which is opposed to the metric geometry that most of the schools and textbooks use. In order to create those didactic situations, it is taken into account what some experts had said about this theme: Claudi Alsina about didactics of geometry, Guy Brousseau about didactic situations, Van Hiele’s levels or Jean Piaget’s researches about psycho pedagogy. In addition, as children are going to work by didactic situations their decisions will always be taken into account and a lot of importance will be given to the communicationen
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoeusen
dc.subjectGeometríaes_ES
dc.subjectSituación didácticaes_ES
dc.subjectInducciónes_ES
dc.subjectDeducciónes_ES
dc.subjectPrimer cicloes_ES
dc.subjectGeometriaeu
dc.subjectEgoera didaktikoaeu
dc.subjectIndukzioaeu
dc.subjectDedukzioaeu
dc.subjectLehenengo zikloaeu
dc.subjectGeometryen
dc.subjectDidactic situationen
dc.subjectInductionen
dc.subjectDeductionen
dc.subjectFirst cycleen
dc.titleEgoera didaktikoen bidez Lehen Hezkuntzako lehenengo ziklorako geometriaren irakaskuntzaeu
dc.typeTrabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lanaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen
dc.date.updated2014-10-30T18:53:10Z
dc.contributor.affiliationFacultad de Ciencias Humanas y Socialeses_ES
dc.contributor.affiliationGiza eta Gizarte Zientzien Fakultateaeu
dc.description.degreeGraduado o Graduada en Maestro en Educación Primaria por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeLehen Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoaneu
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.rights.accessRightsAcceso abierto / Sarbide irekiaes
dc.contributor.advisorTFELasa Oyarbide, Aitzoles_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record