Hiru urteko gelan perkusiozko instrumentu ezberdinekin patroi erritmikoak lantzeko proposamena
Date
2014Author
Advisor
Version
Acceso abierto / Sarbide irekia
Type
Trabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lana
Impact
|
nodoi-noplumx
|
Abstract
Con este trabajo trato de resaltar la importancia de la música en
Educación Infantil, y de forma especial en tres años. Por lo tanto, planteo esta
propuesta partiendo de la situación actual en la que el profesor de Educación
Infantil no es especialista en música y que el objetivo de la Educación Musical
no es formar músicos, sino contribuir a los objetivos de la Etapa, encaminados
a consegui ...
[++]
Con este trabajo trato de resaltar la importancia de la música en
Educación Infantil, y de forma especial en tres años. Por lo tanto, planteo esta
propuesta partiendo de la situación actual en la que el profesor de Educación
Infantil no es especialista en música y que el objetivo de la Educación Musical
no es formar músicos, sino contribuir a los objetivos de la Etapa, encaminados
a conseguir el desarrollo físico, afectivo, social e intelectual del alumnado.
Para ello, con la ayuda de las valiosas aportaciones de autores del
campo de la psicología, pedagogía y de la música, realizo una propuesta que
ayude a ese profesor/a planificar algunas actividades musicales concretas en
las cuales se trata de enseñar a los niños de tres años cómo trabajar los ritmos
musicales a través de diversos instrumentos. De manera que superemos la
dicotomía entre Educación Musical y Música para la Educación [--]
Gradu bukaerako lan honekin, Haur Hezkuntzan, hiru urtetan zehatzmehatz,
musikak duen garrantzia azpimarratu nahiko nuke. Horretarako,
proposamen didaktiko bat egiten dut non gaur egungo egoeran oinarritu naiz.
Hau da, Haur Hezkuntzako irakasleak musikan espezialistak ez direla.
Proposamen honekin, argitu nahi izan dut hezkuntza musikalaren helburua ez
dela musikariak formatzea, baizik eta e ...
[++]
Gradu bukaerako lan honekin, Haur Hezkuntzan, hiru urtetan zehatzmehatz,
musikak duen garrantzia azpimarratu nahiko nuke. Horretarako,
proposamen didaktiko bat egiten dut non gaur egungo egoeran oinarritu naiz.
Hau da, Haur Hezkuntzako irakasleak musikan espezialistak ez direla.
Proposamen honekin, argitu nahi izan dut hezkuntza musikalaren helburua ez
dela musikariak formatzea, baizik eta etapa bakoitzaren helburuak betetzen
joatea, horrela ikaslearen garapen fisiko, afektibo, sozial eta kulturala lortzeko.
Hori dela eta, autoreen ekarpenei esker, planteatzen dudan
proposamena besteak beste, haur hezkuntzako irakasleari jarduera musikal
zehatzak planteatzen laguntzeko helburuarekin egiten dut, non hiru urteko
haurrei erritmo musikalak instrumentu ezberdinen bidez nola landu azaltzen
duten.
Guzti honekin, oso garrantzitsua da bi kontzeptu hauen dikotomia
gainditzea: Hezkuntza musikala eta musika hezkuntzarako ez direla gauza
berdina [--]
With this work my aim is to highlight the importance of music in Infant
Education, and especially, for 3 year old students. Therefore, I establish this
proposal starting from the current situation in which the Infant Education teacher
is not a specialist in music, and that the goal of Music Education is not to train
musicians, but to contribute to the objectives of the Stage, addressed to ach ...
[++]
With this work my aim is to highlight the importance of music in Infant
Education, and especially, for 3 year old students. Therefore, I establish this
proposal starting from the current situation in which the Infant Education teacher
is not a specialist in music, and that the goal of Music Education is not to train
musicians, but to contribute to the objectives of the Stage, addressed to achieve
the physical, affective, social and mental development of the pupils.
For this, and with the help of the enormously valuable contribution of
authors from the psychology, pedagogy and music fields, I have developed a
proposal that will help that teacher to plan some of the specific musical activities
in which the goal is to teach 3-year-old children how to work the musical
rhythms through different instruments. This way, we will overcame the
dichotomy between Music Education and Music for the Education [--]
Subject
Infancia,
Educación infantil,
Educación musical,
Instrumentos de percusión,
Patrones rítmicos,
Haurtzaroa,
Haur hezkuntza,
Musika hezkuntza,
Perkusio instrumentuak,
Patroi erritmikoak,
Childhood,
Early childhood education,
Music education,
Percussion instruments,
Rhythmic patterns
Degree
Graduado o Graduada en Maestro en Educación Infantil por la Universidad Pública de Navarra /
Haur Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoan