The importance of teaching phonetics in English as a foreign language

View/ Open
Date
2014Author
Advisor
Version
Acceso abierto / Sarbide irekia
Type
Trabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lana
Impact
|
nodoi-noplumx
|
Abstract
Este trabajo pretende, por un lado, describir la situación del área de la fonética dentro de nuestros colegios, en el aula de inglés como lengua extranjera (ILE). Por otro lado, el propósito de éste es encontrar una manera alternativa para trabajar la fonética en el aula de ILE. Para ello, se centra en la etapa de Educación Primaria. De acuerdo con las hipótesis de diferentes autores, durante la ...
[++]
Este trabajo pretende, por un lado, describir la situación del área de la fonética dentro de nuestros colegios, en el aula de inglés como lengua extranjera (ILE). Por otro lado, el propósito de éste es encontrar una manera alternativa para trabajar la fonética en el aula de ILE. Para ello, se centra en la etapa de Educación Primaria. De acuerdo con las hipótesis de diferentes autores, durante la etapa de Primaria se producen los fenómenos de adquisición y aprendizaje de la lengua extranjera. A partir de ahí, se mencionan una serie de métodos de enseñanza que pueden ayudar a ambos procesos de adquisición y aprendizaje de la fonética de inglés. Finalmente, se propone una unidad didáctica para el aprendizaje del fonema Schwa (/ ə /) [--]
Lan honen asmoa, alde batetik, gure ikastetxeetan fonetikak duen egoera deskribatzea da; ematen zaion garrantzia eta honek ingeleseko ikasgelaren barruan duen eragina ere. Hau da, ingelesaren irakaskuntza barne, hizkuntzaren atal honek duen garrantzia nabarmendu nahi da. Bestetik, gure intentzioa fonetika Atzerriko Hizkuntza Ingelesa (IHA) saioetan txertatzeko modu desberdin bat aurkitzea izan da ...
[++]
Lan honen asmoa, alde batetik, gure ikastetxeetan fonetikak duen egoera deskribatzea da; ematen zaion garrantzia eta honek ingeleseko ikasgelaren barruan duen eragina ere. Hau da, ingelesaren irakaskuntza barne, hizkuntzaren atal honek duen garrantzia nabarmendu nahi da. Bestetik, gure intentzioa fonetika Atzerriko Hizkuntza Ingelesa (IHA) saioetan txertatzeko modu desberdin bat aurkitzea izan da. Horretarako, Lehen Hezkuntza Etapan oinarritu gara. Hainbat autoreen hipotesien arabera, Lehen Hezkuntzako etapan zehar atzerriko hizkuntzaren barneratze zein ikaskuntza prozesuak ematen dira. Bi fenomeno hauen bereizketak eta erlazioak ezartzen dira, eta hortik abiatuz, ingeleseko ikasgelaren barruan fonetikaren barneratze nahiz ikaskuntzaren prozesuei laguntzeko metodo batzuk aipatu egiten dira. Amaitzeko, unitate didaktiko bat diseinatu eta azaldu da, Schwa (/ ə /) fonemaren ikaskuntzari bideratuta [--]
This paper aims, firstly, to describe the situation in the area of phonetics in our schools, in the classroom of English as a Foreign Language (EFL). On the other hand, the purpose of this is to find an alternative way to work on phonetics in the EFL classroom. In order to this, it focuses on the stage of Primary Education. According to the hypothesis of the different authors that we have read ab ...
[++]
This paper aims, firstly, to describe the situation in the area of phonetics in our schools, in the classroom of English as a Foreign Language (EFL). On the other hand, the purpose of this is to find an alternative way to work on phonetics in the EFL classroom. In order to this, it focuses on the stage of Primary Education. According to the hypothesis of the different authors that we have read about, during the stage of Primary the phenomena of acquisition and learning a foreign language are produced. From there, we mentioned a series of teaching methods that could help both processes of acquisition and learning of English phonetics. Finally, a didactic unit is proposed, for learning the phoneme schwa (/ ə /) [--]
Subject
Fonética,
Inglés como lengua extranjera,
Competencia,
Adquisición,
Aprendizaje,
Fonetika,
Atzerriko hizkuntza Ingelesa,
Gaitasunak,
Barneratzea,
Ikaskuntza,
Phonetics,
English Foreign Language,
Competence,
Acquisition,
Learning
Degree
Graduado o Graduada en Maestro en Educación Primaria por la Universidad Pública de Navarra /
Lehen Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoan