Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.creatorAguirrebengoa San Román, Jones_ES
dc.date.accessioned2014-11-19T12:52:04Z
dc.date.available2015-08-11T09:35:23Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/2454/14519
dc.description.abstractkerketa lan honek lehen mailako iturri historikoen erabilera eta ikasgelan metodo historikoaren aplikazioa du ikerketa objektu bezala. Jakina denez, bigarren mailako iturri historikoak izan dira historia irakasterako orduan gehien erabili diren baliabideak, testuliburuen nagusitasuna erabatekoa izanik. Gainera lehen mailako iturriak erabiltzen direnean gehienetan bigarren mailakoen menpean agertzen dira, eurek beren kabuz historia erakusteko gai izango ez balira bezala. Ikerketa prozesu honetan, burutu dugun geure diseinu didaktikoan bi iturri motak erabiliko ditugu bakoitzari balio bat emanez. Lehen mailako iturriak historia eraikitzeko helburuarekin erabiliko ditugu eta bigarren mailakoak hauekin eraiki den jakintza maila igotzeko edo espezifikatzeko. Jarduera honekin hezkuntza arloaren berrikuntzekin erlazioa duten hainbat helburu lortzen dira. Alde batetik ikaslearen sormena garatzen da, bera bai da arazoari erantzuna ematen diona irakaslearen papera oso mugatua izanik. Bestetik, lehen mailako iturrien erabileraren arazoa konpontzen da (ez soilik bigarren mailako iturrien laguntzaile gisa) hauek historia sortzeko baliabide funtsezkoak izanikeu
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoeusen
dc.subjectFuentes históricases_ES
dc.subjectPropuestas didácticases_ES
dc.subjectHabilidades cognitivases_ES
dc.subjectIturri historikoakeu
dc.subjectProposamen didaktikoakeu
dc.subjectGaitasun kognitiboakeu
dc.subjectHistorical sourcesen
dc.subjectDidactic proposalsen
dc.subjectCognitive skillsen
dc.titleLehen mailako iturri historikoen erabilera eta metodo historikoaren aplikazioa ikasgelaneu
dc.title.alternativeLehen mailako iturri historikoa aplikazioa ikasgelaneu
dc.typeTrabajo Fin de Máster/Master Amaierako Lanaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen
dc.date.updated2014-11-17T16:49:54Z
dc.contributor.affiliationFacultad de Ciencias Humanas y Socialeses_ES
dc.contributor.affiliationGiza eta Gizarte Zientzien Fakultateaeu
dc.description.degreeMáster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeBigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoaneu
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.rights.accessRightsAcceso abierto / Sarbide irekiaes
dc.embargo.terms2015-06-01es_ES
dc.contributor.advisorTFEMajuelo Gil, Emilioes_ES
dc.contributor.advisorTFESáinz Pascual, Zuriñees_ES


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem


El Repositorio ha recibido la ayuda de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología para la realización de actividades en el ámbito del fomento de la investigación científica de excelencia, en la Línea 2. Repositorios institucionales (convocatoria 2020-2021).
Logo MinisterioLogo Fecyt