Baratzea, proiektu osasuntsua eskolan

View/ Open
Date
2014Author
Advisor
Version
Acceso abierto / Sarbide irekia
Type
Trabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lana
Impact
|
nodoi-noplumx
|
Abstract
La propuesta didáctica que recoge este proyecto educativo en la ikastola se presenta como iniciación del alumnado de primaria a la puesta en marcha de un huerto ecológico en la ikastola Amaiur. Está enfocada a todos los niveles de educación primaria pudiendo llevarse a cabo desde el primer nivel al sexto, siempre que se respeten los objetivos y capacidades a desarrollar en cada uno de ellos.
Se ...
[++]
La propuesta didáctica que recoge este proyecto educativo en la ikastola se presenta como iniciación del alumnado de primaria a la puesta en marcha de un huerto ecológico en la ikastola Amaiur. Está enfocada a todos los niveles de educación primaria pudiendo llevarse a cabo desde el primer nivel al sexto, siempre que se respeten los objetivos y capacidades a desarrollar en cada uno de ellos.
Se pretende que el alumnado conozca e interiorice la importancia de una alimentación sana y la relación directa que esta tiene con la salud, eligiendo como recurso didáctico la huerta ecológica.
Siendo múltiples y variadas las disciplinas implicadas en este proyecto, tienen cabida, todas y cada una de las asignaturas recogidas en el curriculum, pudiendo decir que se trata de una propuesta interdisciplinar.
Se debe señalar la importancia que tiene la implicación de toda la comunidad educativa para la realización de este proyecto [--]
Proiektu didaktiko hau, Amaiur ikastetxeko lehen hezkuntzako ikasleek baratze ekolo-giko bat martxan hasten jartzeko proposamenarekin aurkeztu da.
Pentsatuta dago, maila guztietako ikasleek, momentu batean edo bestean, parte har-tzeko, denon partaidetzari garrantzia emanez.
Proiektu proposamen honetan, maila bakoitzeko ikasgai guztiak kontuan izaten dira, be-raz diziplina -anitzeko proiektua de ...
[++]
Proiektu didaktiko hau, Amaiur ikastetxeko lehen hezkuntzako ikasleek baratze ekolo-giko bat martxan hasten jartzeko proposamenarekin aurkeztu da.
Pentsatuta dago, maila guztietako ikasleek, momentu batean edo bestean, parte har-tzeko, denon partaidetzari garrantzia emanez.
Proiektu proposamen honetan, maila bakoitzeko ikasgai guztiak kontuan izaten dira, be-raz diziplina -anitzeko proiektua dela esan daiteke. Betiere, maila bakoitzerako Currikulu-mean markatuta dauden helburuak eta gaitasunen garapena, errespetatuz .
Oso proposamen egokia da elikadura eta osasunaren arteko erlazio estuaz jabetzeko. Ikasleek, bai elikagai osasuntsuak, bai kaltegarriak zein diren jakiteko, hortaz kon-tsumitu ahal diren elikagaiak buruan gorde eta gabeziak sortzen direnak edota ondo-rio kaltegarriak sortu daitezkeenak baztertu .
Nekazaritza ekologikoaren aldeko kontzientzia positiboa sortuz eta baratze ekologi-koa , baliabide egokitzat aukeratuz.
Azpimarratzekoa da eskola-komunitateak, proiektu hau aurrera eramateko, duen ga-rrantzia. Pertsona bakoitzak, ikasle,irakasle, atezaina, gurasoek… bere eginkizuna izango baitute [--]
This didactic project proposes the implimentation of an ecological orchard by the pupils of Amaiur school. The project is aimed at all levels from first to sixth classes with level appropriate objectives and potential to develop age relevant capabilities in each.
The intention is to give pupils the opportnunity to foster an understanding of the process of organic gardening through the hands-on e ...
[++]
This didactic project proposes the implimentation of an ecological orchard by the pupils of Amaiur school. The project is aimed at all levels from first to sixth classes with level appropriate objectives and potential to develop age relevant capabilities in each.
The intention is to give pupils the opportnunity to foster an understanding of the process of organic gardening through the hands-on experience of growing organic fruit. The garden will be a teaching resource, allowing pupils to be educated about local organic food with the hope that they will internalise the importance of healthy eathing and the direct relationship that this has with overall health and well-being.
This project crosses multiple and varied diciplines and subjects on the cirriculum and goes beyond the boundaries of the classroom to involve the entire educational community [--]
Subject
Huertos escolares ecológicos,
Alimentación,
Salud,
Eskolako barazki ekologikoak,
Elikadura,
Osasuna,
Organic school gardens,
Food,
Health
Degree
Graduado o Graduada en Maestro en Educación Primaria por la Universidad Pública de Navarra /
Lehen Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoan