Show simple item record

dc.creatorHuarte Goldarazena, Iosues_ES
dc.date.accessioned2014-11-26T07:43:34Z
dc.date.available2015-08-11T09:35:17Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/2454/14675
dc.description.abstractEn este trabajo se presenta una propuesta didáctica interdisciplinar para iniciar a trabajar los conceptos de residuos y reciclaje en Educación Primaria. A su vez, se pretende que los alumnos desarrollen una conciencia que sea sostenible con el medio, al mismo tiempo que son conscientes de los residuos que generan. La propuesta didáctica, en la que se trabajan varias áreas curriculares, está centrada en la Educación Ambiental, aunque por ello no se deje de trabajar otros aspectos de otras áreas. Asimismo, estamos ante una propuesta globalizada en la que se le da mucha importancia a aplicar los conocimientos de manera práctica y directa. La propuesta parte de la problemática de explotación de recursos naturales y la generación de residuos urbanos y sus consecuencias en el entornoes_ES
dc.description.abstractLan honetan unitate didaktiko bat aurkezten da, zeina Lehen Hezkuntzako bigarren mailan arlo-artekotasunaren bidez lan egiten da, hondakinen eta birziklapenaren kontzeptuak bereganatzeko. Era berean ikasleek kontzientzia ekologikoa eta iraunkorra garatuko dute honen bitartez, beraiek sortzen dituzten hondakinak ohartarazten diren bitartean. Proposatzen den unitate didaktikoan ingurugiroko hezkuntzarekin lotutako gaiak lantzea da funtsezkoena, hala ere, curriculumeko hainbat arlo jorratzen dira era berean, beraz , beste arloko edukiak ere landuko dira. Bestalde globalizatua den proposamen honetan ezagutzak modu praktikoan eta zuzenean bereganatzeari garrantzia emango zaio. Naturako errekurtsoen ustiapena eta sortzen ditugun hondakinak direla eta, unitate didaktiko hau proposatzen da horiei aurre egiteko, eta, era berean, hauek naturan dituzten ondorioak ezagutzekoeu
dc.description.abstractIn this project is an interdisciplinary educational didactic approacht presented, with the aim of working with the concept waste and recycling in Elementary Education. The objective is that students are able to develop a consciousness environmentally sustainable. At the same time they should be aware of the existing waste produced by them. The teaching unit, in which various curricular areas are exercised; it is focused on environmental education, although other areas are worked too. Additionally, we have a global idea and it is really important to apply the knowledge in a practical and direct way. The project begins with the problem of exploitation of natural resources and urban waste generation and its impact on the environmenten
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoeusen
dc.subjectReciclajees_ES
dc.subjectResiduoses_ES
dc.subjectContenedoreses_ES
dc.subjectReutilizares_ES
dc.subjectEntornoes_ES
dc.subjectBirziklapenaeu
dc.subjectHondakinakeu
dc.subjectZaborrontziakeu
dc.subjectBerrerabilieu
dc.subjectIngurumenaeu
dc.subjectRecyclingen
dc.subjectResiduesen
dc.subjectContainersen
dc.subjectReuseen
dc.subjectEnvironmenten
dc.titleHondakinak eta horien bereizketa selektiboaren hastapena Lehen Hezkuntzaneu
dc.typeTrabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lanaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen
dc.date.updated2014-11-10T15:05:21Z
dc.contributor.affiliationFacultad de Ciencias Humanas y Socialeses_ES
dc.contributor.affiliationGiza eta Gizarte Zientzien Fakultateaeu
dc.description.degreeGraduado o Graduada en Maestro en Educación Primaria por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeLehen Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoaneu
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.rights.accessRightsAcceso abierto / Sarbide irekiaes
dc.embargo.terms2015-06-01es_ES
dc.contributor.advisorTFESaez de Egilaz, Patxi Xabieres_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record