Now showing items 4-5 of 5

    • Spread the word – The effect of word of mouth in e-marketing 

      Aramendia Muneta, María Elena Upna Orcid (De Gruyter, 2017)   Capítulo de libro / Liburuen kapitulua  OpenAccess
      Word of mouth (WOM) is an extraordinary mechanism with which to spread information and disinformation. There is an interaction between WOM and eWOM, creating different channels for the dissemination of information. However, ...
    • XXVII Congreso de Marketing AEMARK 2015: [libro de actas] 

      Universidad Pública de Navarra / Nafarroako Unibertsitate Publikoa; AEMARK (ESIC, 2015)   Contribución a congreso / Biltzarrerako ekarpena  OpenAccess

      El Repositorio ha recibido la ayuda de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología para la realización de actividades en el ámbito del fomento de la investigación científica de excelencia, en la Línea 2. Repositorios institucionales (convocatoria 2020-2021).
      Logo MinisterioLogo Fecyt