Ahozko iturriak eta eguneroko bizitza. Frankismoaren lehenengo urteak Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan lantzeko proposamena

View/ Open
Date
2013Author
Advisor
Version
Acceso abierto / Sarbide irekia
Type
Trabajo Fin de Máster/Master Amaierako Lana
Impact
|
nodoi-noplumx
|
Abstract
A través de este Trabajo de Fin de Máster se persigue mejorar diferentes aspectos en el
proceso de enseñanza-aprendizaje en la asignatura de Ciencias Sociales que se imparte
en la Educación Secundaria Obligatoria. Para ello, se propone una metodología basada
en el uso de fuentes orales y una secuencia didáctica que, así mismo, incentivan el
trabajo autónomo del alumno bajo la supervisión del ...
[++]
A través de este Trabajo de Fin de Máster se persigue mejorar diferentes aspectos en el
proceso de enseñanza-aprendizaje en la asignatura de Ciencias Sociales que se imparte
en la Educación Secundaria Obligatoria. Para ello, se propone una metodología basada
en el uso de fuentes orales y una secuencia didáctica que, así mismo, incentivan el
trabajo autónomo del alumno bajo la supervisión del docente. Esta propuesta se dirige a
trabajar los primeros años del Franquismo, poniendo atención en la vida cotidiana [--]
Master Amaierako Lan honen bitartez DBH-ko Gizarte Zientziak ikasgaian zenbait
aspektu lantzeko modua hobetzea bilatzen da. Horretarako ahozko iturrien erabileran
oinarritutako metodologia eta sekuentzia didaktiko bat proposatzen da, ikaslearen lan
autonomoa sustatzen duena irakaslearen tutoretzarekin. Proposamen hau Frankismoaren
lehenengo urteak lantzera zuzentzen da, eguneroko bizitzan arr ...
[++]
Master Amaierako Lan honen bitartez DBH-ko Gizarte Zientziak ikasgaian zenbait
aspektu lantzeko modua hobetzea bilatzen da. Horretarako ahozko iturrien erabileran
oinarritutako metodologia eta sekuentzia didaktiko bat proposatzen da, ikaslearen lan
autonomoa sustatzen duena irakaslearen tutoretzarekin. Proposamen hau Frankismoaren
lehenengo urteak lantzera zuzentzen da, eguneroko bizitzan arreta jarriz [--]
This essay aims to improve different aspects of the learning process in the Social
Sciences thought in Secondary School. Through this, we propose a methodology based
on the use of oral sources and a didactic sequence, also encouraging the student
independent work under the supervision of the teacher. This proposal aims to work the
early years of Francoism, paying attention in everyday life ...
[++]
This essay aims to improve different aspects of the learning process in the Social
Sciences thought in Secondary School. Through this, we propose a methodology based
on the use of oral sources and a didactic sequence, also encouraging the student
independent work under the supervision of the teacher. This proposal aims to work the
early years of Francoism, paying attention in everyday life [--]
Subject
Historia oral,
Fuentes orales,
Franquismo,
Vida cotidiana,
Didáctica de la historia,
Ahozko Historia,
Ahozko iturriak,
Frankismoa,
Eguneroko bizitza,
Historiaren didaktika,
Oral history,
Oral sources,
Francoism,
Everyday life,
Didactic of history
Degree
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarra /
Bigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoan