Irakurketa eta idazketa prozesuen hastapenak Haur Hezkuntzan
Date
2016Advisor
Version
Acceso abierto / Sarbide irekia
Type
Trabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lana
Impact
|
nodoi-noplumx
|
Abstract
Gradu Amaierako Lan (GAL) honetan Haur Hezkuntzako bigarren zikloan oinarrituriko irakurketa eta idazketa prozesuen hastapenak aztertzen dira, hezkuntza etapa horretan prozesu horiekiko interesa erakusten hasten baita haurra, inguratzen duen munduan duen funtzionaltasunaz ohartzearen ondorioz.
Hasiera batean testuinguru orokor bat egiten da, gaia zertan datzan eta zein ezaugarri dituen ikusteko. ...
[++]
Gradu Amaierako Lan (GAL) honetan Haur Hezkuntzako bigarren zikloan oinarrituriko irakurketa eta idazketa prozesuen hastapenak aztertzen dira, hezkuntza etapa horretan prozesu horiekiko interesa erakusten hasten baita haurra, inguratzen duen munduan duen funtzionaltasunaz ohartzearen ondorioz.
Hasiera batean testuinguru orokor bat egiten da, gaia zertan datzan eta zein ezaugarri dituen ikusteko. Horri jarraipena emanez, gaia praktikan jartzeko kontuan hartu beharrekoak aipatu eta gainditu beharreko faseak, erabil daitezkeen metodologiak eta kontutan hartu beharreko irizpideak aztertzen dira.
Lan osoan zehar aniztasunaren trataera kontutan hartzen da, hezkuntza inklusiboaren prozesuan murgildurik dagoen heinean aurki ditzakegun nahasmendu ezberdinak azalduz, horiekin egin beharreko esku-hartzea aipatuz eta egunerokotasunean haurren garapen prozesu ezberdinak errespetatzeak duen garrantzia nabarmenduz.
Azkenik, lana atal praktikoarekin amaitzen da, oinarri teorikoari egiazkotasuna ematen dion ikerketa bat adieraziz (practicum aldiko gela batean egina dena) eta prozesuan haurra laguntzeko baliagarriak izan daitezkeen proposamenak eginez. [--]
En este Trabajo Fin de Grado (TFG) se analiza el proceso de la iniciación a la lectoescritura basándose en el segundo ciclo de Educación Infantil, ya que en esta etapa el niño/a empieza a demostrar interés por adquirir esa habilidad, influenciado/a por la funcionalidad que ve en el mundo que lo/la rodea.
Se comienza con un contexto general que sirve para informarse de qué trata el tema seguido d ...
[++]
En este Trabajo Fin de Grado (TFG) se analiza el proceso de la iniciación a la lectoescritura basándose en el segundo ciclo de Educación Infantil, ya que en esta etapa el niño/a empieza a demostrar interés por adquirir esa habilidad, influenciado/a por la funcionalidad que ve en el mundo que lo/la rodea.
Se comienza con un contexto general que sirve para informarse de qué trata el tema seguido del apartado en el que se habla de los aspectos a tener en cuenta a la hora de poner en práctica el tema.
Remarcar a su vez que durante todo el trabajo se tiene en cuenta la diversidad explicando las diferentes necesidades educativas que se pueden encontrar en la educación inclusiva en torno al tema y remarcando la importancia de tener en cuenta los diferentes ritmos de adquisición de estas habilidades.
Por último hay un apartado práctico donde se le da credibilidad a lo explicado teóricamente mediante una investigación y se ven diferentes dinámicas que se pueden tener en cuenta para acompañar a los niños/as en el proceso de la lectoescritura. [--]
In this Research project they analyze the initiation process of reading and
writing, based in the second stage of Pre-school Education; Due to the fact that in this
stage the child already starts demonstrating interest to acquire this skill, because
he/she sees its functionality in his/her environment.
For that, they start with a general theoretical context, which will be used to
reported ab ...
[++]
In this Research project they analyze the initiation process of reading and
writing, based in the second stage of Pre-school Education; Due to the fact that in this
stage the child already starts demonstrating interest to acquire this skill, because
he/she sees its functionality in his/her environment.
For that, they start with a general theoretical context, which will be used to
reported about the topic of the project. Following this section, they talk about
the aspects that we have to take into account when we want to put it in practice.
It's remarcable that during the work or project, is important the diversity
because the different educational needs that we can find in this inclusive education
will be explained, and also, the importance of the acquisition of different rhythms in
these skills.
Finally, the project ends with a practical section, which consists in get credibility of the
theoretical section by one investigation; and apart from that we could find different
examples of dynamics that we could use to accompany the child in the reading and
writing process. [--]
Subject
Irakurketa,
Idazketa,
Kontzientzia fonologikoa,
Aniztasuna,
Funtzionaltasuna,
Lectura,
Escritura,
Conciencia fonológica,
Diversidad,
Funcionalidad,
Reading,
Writing,
Phonological awareness,
Diversity,
Functionality
Degree
Graduado o Graduada en Maestro en Educación Infantil por la Universidad Pública de Navarra /
Haur Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoan