Baliokidetasun-erlazioa hiru urteko haurren gelan material egituratu eta egituratu gabeen bitartez
View/ Open
Date
2016Author
Advisor
Version
Acceso abierto / Sarbide irekia
Type
Trabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lana
Impact
|
nodoi-noplumx
|
Abstract
Lan honetan hiru urteko haurrekin baliokidetasun-erlazioaren inguruan material egituratu eta egituratu gabeen bitartez egindako esperimentazio bat eramango da aurrera.
Adin honetako haurrek pentsamendu zehatza dute eta ez dira mezu abstraktuak
ulertzeko gai. Horregatik, logika matematikoa lantzeko materialen erabilera
garrantzitsua da, haurrek gaitasun hauek garatu eta eskuratzeko orduan
...
[++]
Lan honetan hiru urteko haurrekin baliokidetasun-erlazioaren inguruan material egituratu eta egituratu gabeen bitartez egindako esperimentazio bat eramango da aurrera.
Adin honetako haurrek pentsamendu zehatza dute eta ez dira mezu abstraktuak
ulertzeko gai. Horregatik, logika matematikoa lantzeko materialen erabilera
garrantzitsua da, haurrek gaitasun hauek garatu eta eskuratzeko orduan
modu erreflexibo batean egiten dutelako, objektuen artean eraikitzen dituzten erlazioen
bitartez. Erabiltzen den materialaren arabera, jokabide desberdinak garatzen dituzte
eta ondorioz jakintza desberdinak eskuratzea lortzen da.
Horregatik behatuko dira alde batetik haurrek material desberdinen aurrean
klasifikazioak egiterako orduan dituzten jokabideak, eta bestetik, haurrek haien
ekintzak arrazoitzeko eta justifikatzeko erabilitako hizkuntza, bai eta pertsona helduak kontsigna ematerako orduan erabilitako hizkuntza eta bidalitako mezuak ere. [--]
En este trabajo se va a realizar una práctica con niños y niñas de tres años sobre la
relación de equivalencia mediante materiales estructurados y no estructurados. Los
niños y niñas de esta edad tienen un pensamiento muy concreto y no son capaces de
entender mensajes abstractos. Por ello, la utilización de los materiales para trabajar la
lógica matemática es importante, puesto que los ni ...
[++]
En este trabajo se va a realizar una práctica con niños y niñas de tres años sobre la
relación de equivalencia mediante materiales estructurados y no estructurados. Los
niños y niñas de esta edad tienen un pensamiento muy concreto y no son capaces de
entender mensajes abstractos. Por ello, la utilización de los materiales para trabajar la
lógica matemática es importante, puesto que los niños y niñas desarrollan estas
capacidades de una manera reflexiva, mediante las relaciones que crean entre los
objetos. Según el material que se utilice, se consigue unas reacciones diferentes de
parte de los alumnos/as, por ello se comprobará por un lado que reacciones tienen los
niños y niñas a la hora de hacer clasificaciones utilizando diferentes materiales.
Por otro lado, se observara el lenguaje utilizado por los niños y niñas a la hora de
explicar el por qué de las acciones realizadas y los mensajes y el lenguaje usado por la persona adulta a la hora de dar la consigna. [--]
This project is about a practical exercise with three-year-old children around the
classification based on the relation of equivalence using structured and not structured
materials. At this age, children´s thinking is concrete, and they are not able to get
abstract messages. As children develop these capacities in a reflexive way through the
relations they create with objects, the use of mate ...
[++]
This project is about a practical exercise with three-year-old children around the
classification based on the relation of equivalence using structured and not structured
materials. At this age, children´s thinking is concrete, and they are not able to get
abstract messages. As children develop these capacities in a reflexive way through the
relations they create with objects, the use of materials to work on Mathematical Logic
is extremely important. Children create different reactions depending on the materials
that are used, this is why it will be proven as a first point which types of reactions
children have when they classify different materials.
On the other hand, children´s language will be observed when they explain the reasons
to the actions they do as well as the teacher´s message and the language when giving
instructions. [--]
Subject
Logika matematikoa,
Baliokidetasun-erlazioa,
Material egituratuak eta egituratu gabekoak,
Multzoak eta azpimultzoak,
Ekintza aktiboa,
Lógica matemática,
Relación de equivalencia,
Materiales estructurados y no estructurados,
Conjuntos y subconjuntos,
Acción activa,
Mathematical Logic,
Equivalence relation,
Structured materials and no structured materials,
Sets and subsets,
Active action
Degree
Graduado o Graduada en Maestro en Educación Infantil por la Universidad Pública de Navarra /
Haur Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoan