Liburutegia eta ikaskuntza autonomoa: baliabide dokumentalak aurkitzeko, ulertzeko eta baliatzeko gida didaktikoa

View/ Open
Date
2002Author
Version
Acceso abierto / Sarbide irekia
Type
Libro / Liburua
Version
Versión publicada / Argitaratu den bertsioa
Impact
|
nodoi-noplumx
|
Abstract
Proposamen didaktikoak Lehen eta Bigarren hezkuntzako irakasleei zuzenduta daude eta
sakontze maila ezberdinak planteatzen dituzte. Helburua da ikasleek behar adina
trebetasun bereganatzea, curriculumeko arlo guztien ikaskuntza autonomoa eta baita
dibertimendua ere ahalbidetuko dizkioten iturri dokumentalak, edozein euskarritan,
aurkitzeko eta erabiltzeko. Bestalde, liburutegietako arau u ...
[++]
Proposamen didaktikoak Lehen eta Bigarren hezkuntzako irakasleei zuzenduta daude eta
sakontze maila ezberdinak planteatzen dituzte. Helburua da ikasleek behar adina
trebetasun bereganatzea, curriculumeko arlo guztien ikaskuntza autonomoa eta baita
dibertimendua ere ahalbidetuko dizkioten iturri dokumentalak, edozein euskarritan,
aurkitzeko eta erabiltzeko. Bestalde, liburutegietako arau unibertsalak eskola garaitik
hasita ezagutzeak erraztu eginen die ikasleei helduak direnean liburutegi publikoetan eta
unibertsitatekoetan informazioa eskuratzea.
Ikastetxeko liburutegiak, horrenbestez, «erabiltzaileen prestakuntza» deiturikoa landu
behar du, eskola liburutegiak, belaunaldi berriak gero eta modernoagoa eta konplexuagoa
den informazioaren munduan sar daitezen prestatzeko. [--]
Publisher
Nafarroako Gobernua. Hezkuntza eta Kultura Departamentua
Serie
Blitz, liburutegiko sagua /
3
Description
Enlace a la versión en castellano: https://hdl.handle.net/2454/21080
Departament
Universidad Pública de Navarra. Departamento de Psicología y Pedagogía /
Nafarroako Unibertsitate Publikoa. Psikologia eta Pedagogia Saila