Konpetentzien bidezko irakaskuntza proiektu integratuak sortuz
Date
2016Author
Advisor
Version
Acceso abierto / Sarbide irekia
Type
Trabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lana
Impact
|
nodoi-noplumx
|
Abstract
Gaur egungo ikastetxe gehienetan aurrera eramaten den metodo akademizistari
alternatiba bat bilatu behar zaiola argi dago. Garrantzitsua dirudi gaur egungo
curriculumak dauzkan gehiegizko edukiei buruz ondorioak ateratzea. Izan ere, bai
eremu praktikoan zein teorikoan dauden egileek, curriculumaren jorraketa egin behar
dela adierazten dute.
Europako Kontseiluak 2006 urtean konpeten ...
[++]
Gaur egungo ikastetxe gehienetan aurrera eramaten den metodo akademizistari
alternatiba bat bilatu behar zaiola argi dago. Garrantzitsua dirudi gaur egungo
curriculumak dauzkan gehiegizko edukiei buruz ondorioak ateratzea. Izan ere, bai
eremu praktikoan zein teorikoan dauden egileek, curriculumaren jorraketa egin behar
dela adierazten dute.
Europako Kontseiluak 2006 urtean konpetentziak curriculumean gehitzearen
gomendioa egin zuen eta ondorioz Espainako gobernuak LOEn gehitu zituen. Gehitu
ziren bai, baina zalantza asko zeuden eta gaur egun ere badaude, gaitasunak zer
diren, nondik datozen, zertarako balio duten eta batez ere eskolako praktikara nola
eraman daitezkeen inguruan. Ni galdera horien guztien erantzuna bilatzen saiatu naiz,
baita gaitasunetan oinarritutako alternatiba, hots, estrategia metodologiko egokiak
bilatzen (gaitasunetan oinarritutako proiektuak). Gainera gaitasunen garapena
bultzatzen duen proiektu bat garatu dut 4. mailako ikasleentzat praktikara eramateko
aukera izan dudana. Gaitasunak hezkuntzaren giltza? [--]
No hay duda al afirmar que tenemos que buscar una alternativa al método
academicista imperante en la mayoría de colegios hoy en día. Parece importante
reflexionar sobre los actuales contenidos del currículum, ya que la conclusión a la que
se llega tanto desde la práctica como desde la teoría es la excesiva carga teórica del
mismo.
El Consejo Europeo recomendó la introducción de las ...
[++]
No hay duda al afirmar que tenemos que buscar una alternativa al método
academicista imperante en la mayoría de colegios hoy en día. Parece importante
reflexionar sobre los actuales contenidos del currículum, ya que la conclusión a la que
se llega tanto desde la práctica como desde la teoría es la excesiva carga teórica del
mismo.
El Consejo Europeo recomendó la introducción de las competencias en el currículo en
2006 y así en el mismo año el Gobierno de España las añadió a la LOE. Efectivamente
se añadieron, pero hubo y hay muchas dudas sobre qué son las competencias, de
dónde vienen, para qué sirven y sobre todo de cómo se pueden llevar a la práctica
escolar. A través de este trabajo he intentado responder a estas cuestiones y buscar
alternativas metodológicas (proyectos basados en competencias). Además, he tenido
la oportunidad de llevar a cabo un proyecto que impulsa el desarrollo de las
competencias en 4 de primaria. ¿Son las competencias la llave de la educación? [--]
There is no doubt when we say that we have to find an alternative to the academicism
method taught nowadays for teaching in most of the schools. Leave aside all the
knowledge that never are interiors and work with the ones that provide full
development of the students.
The European Council, in 2006advised to insert competencies in the curriculum, and in
the same year the Government ...
[++]
There is no doubt when we say that we have to find an alternative to the academicism
method taught nowadays for teaching in most of the schools. Leave aside all the
knowledge that never are interiors and work with the ones that provide full
development of the students.
The European Council, in 2006advised to insert competencies in the curriculum, and in
the same year the Government of Spain added them to the LOE. So, then where
brought in, but that caused and still causes many doubts about what they are, where
they come from, what they're for, and mainly how they can be introduced in school
Through this work I have tried to answer all those questions, as well as finding
alternatives or projects based on competencies. Also, I have had the opportunity to
carry out a project that boosted the development of competencies in 4th year of
primary school. Are competencies the key of education? [--]
Subject
Gaitasunak,
Lehen Hezkuntza,
Curriculuma,
Proiektu Bidezko Ikaskuntza,
Gizarte Zientziak,
Competencias,
Educación Primaria,
Currículo,
Aprendizaje basado en proyectos,
Ciencias Sociales,
Skills,
Primary Education,
Curriculum,
Project Based Learning,
Social Sciences
Degree
Graduado o Graduada en Maestro en Educación Primaria por la Universidad Pública de Navarra /
Lehen Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoan