Programazio didaktikoa: teknologia 2. DBH
Date
2016Author
Advisor
Version
Acceso abierto / Sarbide irekia
Type
Trabajo Fin de Máster/Master Amaierako Lana
Impact
|
nodoi-noplumx
|
Abstract
Programazio didaktiko hau Bigarren Hezkuntzako Irakasle Masterraren
amaierako lan bezala egin da. LOMCE legea DBHko 2. mailan 2016-2017 urtera arte
aplikatuko ez denez, legedi berriari egokitzeko asmoarekin egin da bai ikastetxean
lanean egon naizen bitartean zein praktikak egin ditudan bitartean, programazioek
dituzten gabeziak osatzekotan. Honetaz gain, Teknologia irakasgaiaren ikuspegi ...
[++]
Programazio didaktiko hau Bigarren Hezkuntzako Irakasle Masterraren
amaierako lan bezala egin da. LOMCE legea DBHko 2. mailan 2016-2017 urtera arte
aplikatuko ez denez, legedi berriari egokitzeko asmoarekin egin da bai ikastetxean
lanean egon naizen bitartean zein praktikak egin ditudan bitartean, programazioek
dituzten gabeziak osatzekotan. Honetaz gain, Teknologia irakasgaiaren ikuspegi
orokorra edukitzen lagunduko digun dokumentu bat izango da, ikaste-irakaste
prozesu osoa zehazteko asmoz.
Lan honetan proposatzen den programazio didaktikoa Derrigorrezko Bigarren
Hezkuntzako lehenengo ziklorako egin da, 2. mailako Teknologia
irakasgairako hain zuzen ere. Maila honetan Teknologia derrigorrezko irakasgaia da eta bertako ikasle
guztiek jasoko dute.
Bertan, legeak eskatzen duena laburbiltzeaz gain, kurtso bukaeran egingo den
proiektua definitzen da. Kurtsoan zehar landu diren edukiak jasoko dituen talde lan bat
izango da eta helburu nagusiak elkarlanean lan egiten ikastea eta teknologia berriak
erabiliz ahozkotasuna lantzea izanen dira, proiektu horren aurkezpenean batez ere euskarazko
hiztegi teknologikoa menperatu dezaten. Proiektua barrera fisikoak kentzearen
ingurukoa izango da, hezkuntza inklusibo baten aldekoa. [--]
Subject
Programazio didaktikoa,
LOMCE,
Teknologia,
Barrera fisikoak
Degree
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarra /
Bigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoan