Uraren gaiaren irakaskuntza lehen hezkuntzan

View/ Open
Date
2016Author
Advisor
Version
Acceso abierto / Sarbide irekia
Type
Trabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lana
Impact
|
nodoi-noplumx
|
Abstract
En este trabajo de fin de grado se toman como punto de partida las ideas sobre el agua
que se han extendido en la sociedad, y la enseñanza que se hace de ese mismo tema
en la Educación Primaria, para así plantear un análisis de contraste entre las ideas
científicas y sociales más actuales en el tema del agua y su tratamiento en la educación
Primaria. Para ello, primeramente, se hará un anális ...
[++]
En este trabajo de fin de grado se toman como punto de partida las ideas sobre el agua
que se han extendido en la sociedad, y la enseñanza que se hace de ese mismo tema
en la Educación Primaria, para así plantear un análisis de contraste entre las ideas
científicas y sociales más actuales en el tema del agua y su tratamiento en la educación
Primaria. Para ello, primeramente, se hará un análisis de todas esas ideas a través de
varios artículos y materiales didácticos, que son referentes en los planos científico,
social y educativo. Una vez identificados todos los problemas y puntos importantes
excluidos de la enseñanza del tema del agua, se propondrá una unidad didáctica que
trate de corregirlos y completarlos [--]
Gradu amaierako lan honek uraren gaiaren inguruan gizartean zabaldu diren ideiak eta
Lehen Hezkuntzan egiten den gai horren irakaskuntza abiapuntutzat hartuta, uraren
inguruan zabalduta dauden egungo ideia zientifiko eta sozialen arteko kontrastea
planteatzen da, eta baita Lehen Hezkuntzan duen lanketa ere. Horretarako,
lehendabizi, ideia horien guztien analisia egingo da zenbait artikuluetak ...
[++]
Gradu amaierako lan honek uraren gaiaren inguruan gizartean zabaldu diren ideiak eta
Lehen Hezkuntzan egiten den gai horren irakaskuntza abiapuntutzat hartuta, uraren
inguruan zabalduta dauden egungo ideia zientifiko eta sozialen arteko kontrastea
planteatzen da, eta baita Lehen Hezkuntzan duen lanketa ere. Horretarako,
lehendabizi, ideia horien guztien analisia egingo da zenbait artikuluetako informazioaz
baliatuz eta hainbat material didaktikoen azterketa eginez, plano zientifiko, sozial eta
hezkuntzakoetan erreferente direnak. Behin uraren gaiaren irakaskuntzan dauden
arazoak eta alde batera uzten diren alderdi garrantzitsuak identifikatuta, horiek
zuzendu eta osatzeko helburuarekin proposamen didaktiko berri bat egingo da [--]
In the following degree project, the ideas about the topic of water spread across the
society and the way of teaching itself in Primary Education are taken as starting point,
vi
Uraren gaiaren irakaskuntza Lehen Hezkuntzan
and thence raise an analysis of the ideas and gaps in the treatment of this area. In
order to do this, an analysis of these ideas will be done using different articles an ...
[++]
In the following degree project, the ideas about the topic of water spread across the
society and the way of teaching itself in Primary Education are taken as starting point,
vi
Uraren gaiaren irakaskuntza Lehen Hezkuntzan
and thence raise an analysis of the ideas and gaps in the treatment of this area. In
order to do this, an analysis of these ideas will be done using different articles and
teaching materials, which are a reference in in scientific, social and educational areas.
Once all the problems and important points which have been excluded from the
teaching of water issues are identified, a didactic unit, whose aim will be to correct and
complete them, will be proposed [--]
Subject
Agua,
Enseñanza,
Río,
Ciencia,
Sociedad,
Ura,
Irakaskuntza,
Ibaia,
Zientzia,
Gizartea,
Water,
Teaching,
River,
Science,
Society
Degree
Graduado o Graduada en Maestro en Educación Primaria por la Universidad Pública de Navarra /
Lehen Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoan