Funtzioen ikaskuntza prozesu bat puzzle metodologiaren bidez DBH2n
Date
2017Author
Advisor
Version
Acceso abierto / Sarbide irekia
Type
Trabajo Fin de Máster/Master Amaierako Lana
Impact
|
nodoi-noplumx
|
Abstract
Este trabajo es un Trabajo de Fin de Máster (TFM), exactamente, del Máster
Universitario en Profesorado de Educación Secundaria en la especialidad de
Matemáticas. Tiene como finalidad investigar el proceso de aprendizaje de las funciones
matemáticas en una clase de alumnos de 2º de Educación Secundaria Obligatoria, pero
además, este trabajo es también una memoria de todo lo aprendido durante ...
[++]
Este trabajo es un Trabajo de Fin de Máster (TFM), exactamente, del Máster
Universitario en Profesorado de Educación Secundaria en la especialidad de
Matemáticas. Tiene como finalidad investigar el proceso de aprendizaje de las funciones
matemáticas en una clase de alumnos de 2º de Educación Secundaria Obligatoria, pero
además, este trabajo es también una memoria de todo lo aprendido durante el curso
académico. Para facilitar su comprensión, este TFM ha sido dividido en dos partes. En
la primera se analizan los contenidos y cómo evaluarlos tal y como se presenta nen el
currículo oficial de enseñanzas. En la segunda, se detalla cómo es el
experimento propuesto, la muestra los resultados etc.: Es decir, La primera parte esta
compuesta por el análisis a priori, mientras que la segunda está dirigida a
analizar los datos a posteriori. Como cierre del trabajo se expondrán la síntesis,
las conclusiones y las preguntas sin responder que hayan podido quedar [--]
Esku artean daukazun txostena Master Bukaerako Lan (MBL) bat da; Bigarren
Hezkuntzako Irakasletzako Master Unibertsitarioaren Bukaerako Lana, alegia.
Ikasturtean ikasitakoari amaiera emateko, MBL honek DBH 2. mailako funtzioen
unitatea ikasteko modu ezberdinen aurrean ikaslearen erantzuna zein izanen den
aztertzea du helburu nagusi. Txosten honek azaldu egiten du zein izan den
esperimentuare ...
[++]
Esku artean daukazun txostena Master Bukaerako Lan (MBL) bat da; Bigarren
Hezkuntzako Irakasletzako Master Unibertsitarioaren Bukaerako Lana, alegia.
Ikasturtean ikasitakoari amaiera emateko, MBL honek DBH 2. mailako funtzioen
unitatea ikasteko modu ezberdinen aurrean ikaslearen erantzuna zein izanen den
aztertzea du helburu nagusi. Txosten honek azaldu egiten du zein izan den
esperimentuaren diseinua, lagina emaitzak e.a. baina horretarako aldez aurretik eginiko
analisia ere aztertu egiten da. Aurrekoa dela eta, lana bi ataletan antolatu da.
Lehenengoan, curriculumaren eta testu-liburuen luzetarako azterketa egiten da Lehen
Hezkuntzako hirugarren zikloan, Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan eta Batxilergoan,
zehazturiko gaiaren inguruan. Bigarrenean, berriz, funtzioei buruzko ikasketa prozesu
bat proposatzen da, eta proposamen hori DBH 2. ikasmailari dagokion ikasgela batean
ezarri da, Masterreko Practicum II irakasgaiaren baitan. Esperimentazio horretatik lortu
diren emaitzak ad hoc diseinaturiko galdetegi batean oinarritzen dira, kontuan hartuz,
halaber, baldintzapen instituzionalak. Sintesia, zenbait ondorio eta erantzun gabe gelditu
diren zenbait galdera borobildu eta itxiko dute lana [--]
This final Master's degree Work aims to study the learning process of
mathematical functions in second grade of high school. This work is not merely a
research dossier, furthermore, it is a memory report of all those things learned during
the academic year. The work is structured in two parts. In the first one, there is a
longitudinal study of the curriculum and the textbooks in the third cyc ...
[++]
This final Master's degree Work aims to study the learning process of
mathematical functions in second grade of high school. This work is not merely a
research dossier, furthermore, it is a memory report of all those things learned during
the academic year. The work is structured in two parts. In the first one, there is a
longitudinal study of the curriculum and the textbooks in the third cycle of Primary,
Secondary Education and Baccalaureate, in relation to the indicated topic. The second
part suggests a process of study on functions, which has been launched in a
classroom of second grade of high school in the framework of Practicum II of the
Master. The results obtained from this experimentation are based on an ad hoc
questionnaire, also taking into account institutional constraints. The work
concludes with a synthesis, conclusions and open questions [--]
Degree
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarra /
Bigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoan