Show simple item record

dc.creatorBerrizbeitia Saenz, Pabloes_ES
dc.date.accessioned2017-08-31T17:40:55Z
dc.date.available2017-08-31T17:40:55Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/2454/25447
dc.description.abstractLan honen helburua bertsoek Bigarren Hezkuntzan iturri historiko bezala izan dezaketen potentzialitate didaktikoa aztertzea da. Bertsolaritza euskal kultura herrikoiaren manifestazio bat dira. Ezaugarri honek bertsoak herri mentalitateak aztertzeko tresna egokiak egiten ditu, eta horregatik uste dugu Bigarren Hezkuntzan erabiltzeko iturri aproposak direla, gure ustez bertan, maizegi alboratzen baitira klase apalenen esperientzia historikoak. Uste dugu honelako iturriek ikasleei Historia aberatsago bat irakastea erraztuko luketela. Honez gain, bertsoak lehen mailako iturriak dira, eta, hainbat adituk diotenez, hauen erabilpen egoki bat oso onuragarria izan daiteke ikasleentzat. Besteak beste, lehen mailako iturriekin lan egitean, ikasleek Historiaren kontzepzio interpretatibo bat eta, oro har, jarrera kritikoago bat garatu dezakete. Bertsoen balizko potentzialitate hau aztertzeko ezinbestekoa izan da gai bat aukeratzea berau bertsoen bidez eta galdetegi batzuen laguntzaz ikasleekin landu ahal izateko. Guk aukeratu dugun gaia lehen karlismo herrikoiaren motibazioena izan da. Hau historialarien artean gaur egun eztabaida sortzen duen gai bat da, ez baitago adostasunik karlista izateko hainbat pertsonek izan zituzten arrazoiei buruz. Beraz, iturri berezi batzuen potentzialitatea aztertzeaz gain, lan honek gaur egun ikertzaileen artean irekita dagoen gai bat ikasgeletara eramango du, ikertzaileen eta ikasleen munduak hurbilduz.es_ES
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoeusen
dc.subjectBertsolaritzaes_ES
dc.subjectLehen mailako iturriakes_ES
dc.subjectKarlismo herrikoiaes_ES
dc.subjectMotibazioakes_ES
dc.subjectBigarren hezkuntzaes_ES
dc.titleBigarren Hezkuntzarako iturri berrien bila. Karlismo herrikoira hurbilpen bat bertsolaritzatikes_ES
dc.typeTrabajo Fin de Máster/Master Amaierako Lanaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen
dc.date.updated2017-08-24T06:13:49Z
dc.contributor.affiliationFacultad de Ciencias Humanas y Socialeses_ES
dc.contributor.affiliationGiza eta Gizarte Zientzien Fakultateaeu
dc.description.degreeMáster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarraes_ES
dc.description.degreeBigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoaneu
dc.rights.accessRightsAcceso abierto / Sarbide irekiaes
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.contributor.advisorTFELayana Ilundáin, Césares_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record