Sostengarritasunari buruzko proiektuak landu: esperientzia bat eTwinning-en bidez
Date
2019Author
Advisor
Version
Acceso abierto / Sarbide irekia
Type
Trabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lana
Impact
|
nodoi-noplumx
|
Abstract
Los seres humanos le estamos causando muchos problemas al planeta para
cubrir nuestras necesidades. Necesitamos desarrollar una conciencia
medioambiental donde el consumo sea racional y sostenible. Para ello,
tenemos que dejar de lado el modelo de consumir-eliminar-consumir y empezar
a buscar soluciones.
A día de hoy para combatir este problema solo se le ha dado importancia al
reciclaje. P ...
[++]
Los seres humanos le estamos causando muchos problemas al planeta para
cubrir nuestras necesidades. Necesitamos desarrollar una conciencia
medioambiental donde el consumo sea racional y sostenible. Para ello,
tenemos que dejar de lado el modelo de consumir-eliminar-consumir y empezar
a buscar soluciones.
A día de hoy para combatir este problema solo se le ha dado importancia al
reciclaje. Pero, con el reciclaje es suficiente? ¿Hay detrás un interés
económico? Para combatir el problema se propone llevar a cabo la estrategia
de las 3 R: reducir, reutilizar y reciclar. Este modelo se utiliza para cuidar el
medio ambiente y para crear menos residuos.
Durante las siguientes hojas se presenta un proyecto didáctico dirigido a
alumnos de 6º de primaria, a los cuales se les ayudará a tener conciencia
ambiental y se les enseñará la estrategia de las 3R-s mediante una experiencia
en eTwinning. [--]
Gizakiok arazo ugari eragiten dizkiogu planetari gure beharrak asetzeko.
Kontsumoa zentzuzkoa eta iraunkorra den ingurumen kontzientzia garatu behar
dugu. Horretarako, kontsumitu- bota- kontsumitu eredua alde batera utzi eta
konponbideak bilatzen hasi behar gara.
Orain arte arazoari aurre egiteko soilik birziklatzeari garrantzia eman zaio.
Baina, birziklatzearekin nahikoa da? Ba al dago inte ...
[++]
Gizakiok arazo ugari eragiten dizkiogu planetari gure beharrak asetzeko.
Kontsumoa zentzuzkoa eta iraunkorra den ingurumen kontzientzia garatu behar
dugu. Horretarako, kontsumitu- bota- kontsumitu eredua alde batera utzi eta
konponbideak bilatzen hasi behar gara.
Orain arte arazoari aurre egiteko soilik birziklatzeari garrantzia eman zaio.
Baina, birziklatzearekin nahikoa da? Ba al dago interes ekonomikorik atzean?
Arazoari aurre egiteko, 3R-en estrategia gauzatzea proposatzen da: murriztu,
berrerabili eta birziklatu. Eredu hau ingurumena zaintzeko eta hondakin
gutxiago sortzeko erabiltzen da.
Hurrengo orrialdeetan Lehen Hezkuntzako 6. mailako ikasleei zuzendutako
proiektu didaktiko bat aurkezten da non, ikasleei ingurumen kontzientzia izaten
lagundu eta 3R-en estrategia erakutsiko zaien eTwinning-en bidez. [--]
Human beings are causing many trouble to the planet in order to meet our
needs. We need to develop an environmental awareness where consumption is
rational and sustainable. To do this, we have to put aside the model of
consume-eliminate-consume and start looking for solutions.
Today, in order to combat this problem, only recycling has been given
importance. But is recycling enough? Is there ...
[++]
Human beings are causing many trouble to the planet in order to meet our
needs. We need to develop an environmental awareness where consumption is
rational and sustainable. To do this, we have to put aside the model of
consume-eliminate-consume and start looking for solutions.
Today, in order to combat this problem, only recycling has been given
importance. But is recycling enough? Is there an economic interest behind it? In
order to combat the problem, it is proposed to carry out the 3Rs strategy:
reduce, reuse and recycle. This model is used to care for the environment and
to create less waste.
During the following pages a didactic project is presented, aimed for 6th grade
in Primary school students, who will be helped to have environmental
awareness and will be taught the strategy of the 3Rs
through an eTwinning experience. [--]
Subject
Sostenibilidad,
3R,
Medio ambiente,
Reciclar,
Residuos,
Sostengarritasuna,
Ingurumen naturala,
Birziklapena,
Hondakinak,
Sustainability,
Environment,
Recycling,
Waste
Degree
Graduado o Graduada en Maestro en Educación Primaria por la Universidad Pública de Navarra /
Lehen Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoan