DBHko 1. mailan aljebraren irakaskuntzan Dragon Box 12+ erabiltzeko proposamen didaktikoa
Fecha
2019Autor
Director
Versión
Acceso abierto / Sarbide irekia
Tipo
Trabajo Fin de Máster/Master Amaierako Lana
Impacto
|
nodoi-noplumx
|
Resumen
Master Bukaerako Lan honen helburu nagusia ondoko hau da:
DBHko
1. mailan
aljebraren irakaskuntzan
Dragon Box 12+
jokoa
txertatzeko
proposamen didaktikoa egitea.
Lana bi ataletan antolatu da. Lehenengoan, curriculumaren eta testu-liburuen luzetarako azterketa egiten da Lehen Hezkuntzako hirugarren
zikloan, DBHn eta Batxilergoan, zehazturiko gaiaren inguruan.
Bigarrenean, ...
[++]
Master Bukaerako Lan honen helburu nagusia ondoko hau da:
DBHko
1. mailan
aljebraren irakaskuntzan
Dragon Box 12+
jokoa
txertatzeko
proposamen didaktikoa egitea.
Lana bi ataletan antolatu da. Lehenengoan, curriculumaren eta testu-liburuen luzetarako azterketa egiten da Lehen Hezkuntzako hirugarren
zikloan, DBHn eta Batxilergoan, zehazturiko gaiaren inguruan.
Bigarrenean,
aljebrari
buruzko ikasketa prozesu bat proposatzen da, eta
proposamen
hori DBHko 1.
ikasmailari dagokion ikasgela batean ezarri
da,
Masterreko Practicum
II
irakasgaiaren
baitan. Esperimentazio
horretatik lortu diren emaitzak
ad hoc
diseinaturiko galdetegi batean
oinarritzen dira, kontuan hartuz, halaber, baldintzapen instituzionalak.
Lanaren amaieran, aurkeztu egiten dira sintesia, zenbait ondorio eta
erantzun gabe gelditu diren zenbait galdera. [--]
Materias
DBH,
Aljebra,
Dragon Box 12+ jokoa
Titulación
Máster Universitario en Profesorado de Educación Secundaria por la Universidad Pública de Navarra /
Bigarren Hezkuntzako Irakasletzako Unibertsitate Masterra Nafarroako Unibertsitate Publikoan