Haur Hezkuntzan jolastokian eremu askean egotearen eragina: Nafarroa eta Norvegiako eskolak alderatuz
Fecha
2020Autor
Director
Versión
Acceso abierto / Sarbide irekia
Tipo
Trabajo Fin de Grado/Gradu Amaierako Lana
Impacto
|
nodoi-noplumx
|
Resumen
Hoy en día, las nuevas tecnologías conllevan que pasemos mucho tiempo ante
pantallas, en espacios cerrados.
Por ello, a través de la sociología y otras disciplinas, he querido profundizar en el
espacio. Conocer y comprobar como afecta a la infancia en su desarrollo y
socialización, en actitudes, motivaciones, aprendizajes y otros.
Partiendo del patio de Educación Infantil, he consultado dive ...
[++]
Hoy en día, las nuevas tecnologías conllevan que pasemos mucho tiempo ante
pantallas, en espacios cerrados.
Por ello, a través de la sociología y otras disciplinas, he querido profundizar en el
espacio. Conocer y comprobar como afecta a la infancia en su desarrollo y
socialización, en actitudes, motivaciones, aprendizajes y otros.
Partiendo del patio de Educación Infantil, he consultado diversa información sobre
los espacios abiertos, las relaciones con la naturaleza o las infraestructuras de los
espacios adaptados. Durante la práctica, junto con el profesorado de Infantil de
Berriozar, he investigado la vida del patio y sus relaciones sociales. Además,
nuestro estilo de vida y cultura han sido comparados con el caso de la educación
noruega. Sus patios escolares son un buen ejemplo educativo por valorar el aire
libre y me han permitido profundizar en este tema. [--]
Gaur egungo jendartean teknologia berrien garrantzia dela eta pantaila aurrean
ematen dugu hainbat denbora, toki itxietan.
Hau kontutan izanda, soziologia eta hezkuntza zientzietatik abiatuz, haurrengan
espazioak duen garrantzia aztertu dut. Haurren garapena eta sozializazioan
sakontzeko, esparru irekian, jolastokian kokatu naiz: jarreran, motibazioan,
ikaskuntzan eta hainbat alorretan eragi ...
[++]
Gaur egungo jendartean teknologia berrien garrantzia dela eta pantaila aurrean
ematen dugu hainbat denbora, toki itxietan.
Hau kontutan izanda, soziologia eta hezkuntza zientzietatik abiatuz, haurrengan
espazioak duen garrantzia aztertu dut. Haurren garapena eta sozializazioan
sakontzeko, esparru irekian, jolastokian kokatu naiz: jarreran, motibazioan,
ikaskuntzan eta hainbat alorretan eragiten duela frogatuz.
Beraz, Haur Hezkuntzako jolastokian sakontzeko, hainbat informazio landu dut
teorikoki: espazioen garrantziaz, naturarekin harremantzeaz, jolastokien
azpiegiturei buruz. Ikerketa praktikoa, Berriozarreko Haur Hezkuntza jolastokian
kokatu dut. Bertako irakasle talde batekin solastuz, jolastokiaren bizitzan zein
haurren harreman sozialetan sakondu du ikerketak.
Gainera, gure kultura eta bizimodutik abiatuz, beste jolastoki batzuekin
konparaketa egin dut ere. Horregatik, Norvegiako hezkuntzaren kasua hautatu dut,
alor hauek guztiak konparatzeko, aire libreko hezkuntzak dakartzan onurak
behatzeko adibide benetan egokia delako. [--]
Nowadays new technologies mean that we spend a lot of time in front of screens,
in closed spaces.
That's why, through sociology and other disciplines, I wanted to go deeper into
space. To know and check how it affects children in their development and
socialization, in attitudes, motivations, learning and others.
Starting from the Infant Education playground, I have consulted diverse informa ...
[++]
Nowadays new technologies mean that we spend a lot of time in front of screens,
in closed spaces.
That's why, through sociology and other disciplines, I wanted to go deeper into
space. To know and check how it affects children in their development and
socialization, in attitudes, motivations, learning and others.
Starting from the Infant Education playground, I have consulted diverse information
about outdoor places, relations with nature or the infrastructures of adapted
spaces. During the practice, together with the Infant School teachers of Berriozar, I
have investigated the life of the playground and its social relations. In addition, our
lifestyle and culture have been compared with the case of Norwegian education.
Their schoolyards are a good educational example for valuing the outdoors and
have allowed me to go deeper into this subject. [--]
Materias
Patio,
Espacios abiertos,
Educación Infantil,
Naturaleza y escuela,
Educación Noruega,
Jolastokia,
Espazio irekiak,
Haur Hezkuntza,
Natura eskolan,
Norvegiako hezkuntza,
Playground,
Outdoors,
Infant education,
Nature and school,
Norwegian education
Titulación
Graduado o Graduada en Maestro en Educación Infantil por la Universidad Pública de Navarra /
Haur Hezkuntzako Irakasletzan Graduatua Nafarroako Unibertsitate Publikoan